NOVAKOVA CRNA SERIJA: Koboli preokreće i vodi u trećem setu!
Srpski teniser Novak Đoković igra protiv Flavija Kobolija u četvrtfinalu Vimbldona.
Sport
podeli vest:
Stvoreni su svi uslovi za početak rekonstrukcije mosta na Đurđevića Tari – jednog od najvažnijih graditeljskih simbola i turističkih atrakcija Crne Gore, smještenog u klisuri kanjona Tare, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja.
Nakon potpisivanja dopunskog ugovora između Ministarstva saobraćaja i Narodne Republike Kine, radovi zvanično počinju, a rok za završetak je osam meseci. Vrednost donacije iznosi 51,8 miliona kineskih juana (oko 6,64 miliona eura), a izvođač će biti kineska kompanija, u saradnji sa domaćim partnerima.
– Za osam meseci turisti, ali i građani Crne Gore, moći će da uživaju u novom sjaju ovog gorostasa – kazao je za Televiziju Prva vršilac dužnosti direktora Direktorata za državne puteve Miroslav Mašić.
On je istakao da je u pitanju projekat koji se finansira iz donacije Narodne Republike Kine, te da je rekonstrukcija koncipirana tako da omogući što manji uticaj na turističke i saobraćajne tokove.
– Sa ponosom mogu reći da bi danas trebali krenuti radovi na rekonstrukciji mosta Đurđevića Tara. Stekli su se uslovi da se otpočnu radovi. Rok za završetak je osam meseci, bez zimske sezone, ali ono što je izvesno jeste da ćemo sledeće godine imati rekonstruisan most – kazao je Mašić.
Prema njegovim rečima, tokom izvođenja radova rafting Tarom neće biti ometan, dok će se saobraćaj na mostu odvijati otežano.
– Kada se bude postavljala skela biće obustave saobraćaja dok se skela montira. To ćemo gledati da odložimo što dalje od glavnog špica sezone. Kada se ona montira, onda će biti saobraćaj dozvoljen naizmenično, uz semaforsku signalizaciju i samo za putnička vozila – precizirao je Mašić.
Most, koji se nalazi pod zaštitom, neće menjati dimenzije, ali će mu biti vraćen autentičan izgled i produžen vek trajanja, prenosi podgorički Dan.
– Most je zaštićen, a njegova rekonstrukcija se radi u smislu produženja veka trajanja i samog estetskog ulepšavanja. Ostaje istih dimenzija, ali se u potpunosti rekonstruiše spolja i svi oni elementi koji treba da se ojačaju, odnosno da se produži njihov vek trajanja – rekao je Mašić.
U sklopu projekta radiće se i pristupne saobraćajnice sa obe strane mosta, po 250 metara, kao i nova parking zona.
Najavio je i završetak radova na sanaciji klizišta na Sokolovini, na dionici Đurđevića Tara – Mojkovac, do kraja godine, čime će ovaj deo dobiti dodatni razvojni potencijal.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar