Priče > Društvo

PRODAVCI u Srbiji za IZBEGAVANJE: Tajni kupci proveravali kvalitet prodajnih usluga u regionu, rezultat - UH, UH

Tajni kupci su proveravali uslugu u bankama, supermarketima, ugostiteljskim objektima i na benzinskim pumpama

Izvor: K1info/rts.rs

12/08/2023 > 10:43

podeli vest:

PRODAVCI u Srbiji za IZBEGAVANJE: Tajni kupci proveravali kvalitet prodajnih usluga u regionu, rezultat - UH, UH
Foto: Freepik.com


Usluga u trgovačkim radnjama koju dobijaju građani Srbije nije baš na zavidnom nivou. Prema novom istraživanju agencije koja ispituje kvalitet usluga na prodajnim mestima, naša zemlja je zauzela poslednje mesto među zemljama regiona.

Tajni kupci proveravali su uslugu u bankama, supermarketima, ugostiteljskim objektima i na benzinskim pumpama. Ispitivali su koliko prodavci poznaju proizvode koje prodaju, koliko se interesuju za potrebe potrošača, da li ih pozdravljaju kada uđu u prodavnicu, ali i da li im se zahvaljuju na poseti.

Miroslava Nadaždin iz agencije za istraživanje tržišta je za RTS rekla da je pozdrav potrošačima važan, jer predstavlja prvi susret kupca sa kompanijom.

 

- Prodajno osoblje su takoreći brend-ambasadori. To je možda prejaka reč, ali je prvi utisak koji kupac stiče sa kompanijom preko prodajnog osoblja. Istraživanja govore da se tri četvrtine kupaca vraća kompaniji i proizvodu usluga gde su bili zadovoljni, kao i gde su zapamtili dobar odnos prodavaca prema njima - rekla je ona.

Topla dobrodošlica je i kupcima najčešće najvažnija.

- Imate baš ljubaznih, ali i arogantnih - rekla je jedna sugrađanka.

Foto: Shutterstock

 

Kupci se danas najčešće žale da od proizvoda nisu dobili ono što su očekivali, kažu u Republičkoj uniji potrošača.

- Poželjno je da imaju dobru poslovnu praksu i kada zakon ne propisuje obavezu da vrše zamenu, na šta nam se potrošači najčešće žale. Kada kupe, recimo, patike, pa im veličina ne odgovara, što naknadno utvrde, da im trgovac izađe u susret. To nije njegova zakonska obaveza, ali bi bila dobra poslovna praksa - rekla je Vesna Perinčić iz Republičke unije potrošača.

Ako niste zadovoljni uslugom, prvo se obratite trgovcu, a ukoliko se žalba ne usvoji, naredna adresa je tržišna inspekcija.

Ostavite komentar

Милутин Мијајловић

Нажалост колика год да је висина плата запослених , незадовољство запослених је на највишем врху. И нажалост то је главни разлог Лошег односа трговац , муштерија.. Мора се мењати у главама људи. Како незнам али зрели смо за Медицинску помоћ.

12.08.2023 13:10