Kultura > Film/TV

Holivudske SUPERZVEZDE na jednom mestu: Objavljen TREJLER ZA FILM "Asteroid City"

02/04/2023 > 09:55

Foto: Youtube PrintScreen/Focus Features

Nedavno je objavljen prvi trejler za film "Asteroid City" Vesa Andersona (The Grand Budapest Hotel) i, ukoliko ste ljubitelj ekscentričnog scenariste, producenta i reditelja, onda ne postoji nijedan razlog da vas se ne zainteresuje.

U svom poslednjem filmu "The French Dispatch", Anderson je radnju smestio u 1975. godinu u izmišljeni francuski grad Ennui-sur-Blasé; ovog puta je u pitanju kičasta Amerikana iz 50-ih, sa sve  restoranima u pustinji, nuklearnim testovima i pomamom za vanzemaljcima, zaogrnuta u ruho pastelnih boja.

Trejler možete pogledati ispod:

Džejson Švarcman je Mič Kembl, udovac sa četvoro dece čiji se auto pokvario u sušnom, ali narodskom Asteroid Sitiju prilikom odlaska u posetu dedi kojeg igra Tom Henks. Od tog trenutka, Kembl je sa decom zaglavljen u mestu gde je pre više hiljada godina pao asteroid, u čijem krateru je pronađen njegov fragment. U Asteroid Sitiju se održava godišnja konvencija koja privlači astronome, nastavnike, porodice sa tinejdžerima, kao i vojno osoblje. Međutim, počinju da se dešavaju događaji koji su zapanjujući i potpuno neočekivani.

Smeštanje radnje u 1950-te omogućava Andersonu da upotpuni svoju filmsku izmišljotinu sa stvarnom fascinacijom iz ere kada je svemirski program NASA-e bio oličen u Mercury/Gemini/Apollo misijama. To je bilo doba kada je neverovatan optimizam poticao od ideje o svemirskim putovanjima, koji će kasnije onespokojiti spoznaja da su jedine zanimljive planete udaljene najmanje 4.367 svetlosnih godina od Zemlje.

Što se  glumačke ekipe tiče, reditelj je okupio svoje favorite među kojima su Džejson Švarcman, Tilda Svinton, Ejdrijen Brodi, Vilijam Dafo, Toni Revolori, Edvard Norton, Džefri Rajt, Stiven Park i Džef Goldblum. Tu su i glumci koji su dali glasove Andersonovom drugom stop-moušn dugometražnom filmu "Isle of Dogs" - Skarlet Johanson, Brajan Kranston i Liv Šrajber. Ali tu nije kraj izuzetne liste jer su među glumcima i nova lica kada je ovaj reditelj u pitanju: Tom Henks, Margo Robi, Houp Dejvis, Rupert Frend, Maja Houk, Stiv Karel, Met Dilon, Hong Čau i Džek Rajan.

"Asteroid City" premijerno će biti prikazan na 76. Kanskom filmskom festivalu u maju, a u svetske bioskope stiže 23. juna.