Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je da će od danas sve gradske službe koje su do sada imale svoj infocentar i različite brojeve telefona biti objedinjeni u sistemu Servisnog centra 11-0-11 sa tim jedinstvnim pozivnim brojem.
Šapić je prilikom otvaranja centra rekao da će on raditi 24 časa, da će u smeni biti 65 ljudi, a noću sa malo manje kapaciteta.
Šapić je prilikom otvaranja Servisnog centra rekao da će u tom sistemu biti Komunalna policija, inspekcija, Infostan, JP Gradsko Stambeno, Parking servis, javno osvetljenje, javni prevoz, Beogadski vodovod i kanalizacija, beogradske elektrane, Gradska čistoća, Zelenilo Beograd, Beograd put, kao i Beogradske pijace i Veterina Beograd.
pročitajte još
Skupština Grada verifikovala predlog sporazumnog raskida sa turskom firmom, ali Vlahović kaže da nije bilo formalnog predloga
14.03.2023
Beograd
Moj zadatak je da branim interes Beograda, a njihov da brane interes privatnih firmi, poručio je gradonačelnik
14.03.2023
Beograd
- Potpuno sam siguran da će ovaj sistem podići kvalitet naših javnih preduzeća. Komunalna milicija, nekad, dok je nismo prebacili u ovaj veliki sekreterijat, imala je potpuno autonomni sistem u koji čak niko nije mogao da uđe ni za prijave, a ne za telefonske pozive. Komunalna milicija je bila država u državi gde niste mogli da znate šta se dešava - rekao je gradonačelnik.
On je dodao da će lično kontrolisati Komunalnu miliciju kada su u pitanju pozivi i žalbe građana, kako bi video da li su izlazili na teren i da li su pravili zapisnike.
Rekao je da će pokušati da do kraja kalendarske godine u čitav sistem uključe sve ustanove u gradu i da misli na ustanove kulture i sportske centre i da očekuje da do 1. januara 2024. godine ne postoji nijedan broj u okviru gradske uprave osim broja 11-0-11.
pročitajte još
Dok je naša ekipa stigla, rođeno je zdravo žensko dete, rekla je doktorka iz Hitne pomoći
14.03.2023
Beograd
Ovakve izjave dodatno podstiču predrasude prema ovoj marginalizovanoj društvenoj grupi
12.03.2023
Beograd
- Mislim da je ovo revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Postojaće jasna pravila kako se prijavljuje i šta je ono što tražite. Rok će biti 72 časa da vam se da informacija o pitanju koje ste postavili. Rešenje ne, jer postoje stvari koje ne možete rešiti za 72 sata - precizirao je gradonačelnik.
Ovaj dan Šapić ocenjuje kao istorijski i dodaje je ovo prva i najvažnija faza, a da od sutra kreće nova era između gradske uprave i svih Beograđana.
- Mi ćemo informisati ljude kome treba da se jave. Da li republičkoj službi ili preduzeću. Uputićemo građane na adresu na kojoj može da dobije informaciju.. - rekao je Šapić i dodao da će biti rigorozni za sve koji budu ometali ili zloupotrebljavali servis.
Najavio je da će ovih dana u ulazima zgrada biti postavljene info-table na kojima će se naći određene servisne informacije.
- Info table su iskorak. Pokušaćemo da napravimo aplikaciju na kojoj se ukuca ime kraja i gde će biti sve informacije, na primer radovi u Višnjičkoj ulici i pisaće koliko će trajati, stanje saobraćaja, i slično - rekao je gradonačelnik.
Ostavite komentar
super
i minut price sa centrom je oko 15din