SRBI NEĆE NI DA ČUJU ZA NJIH, A PRODAJU SE PO CENI BICIKLA! Ove polovnjake neće niko - evo i zašto
podeli vest:

Na domaćem tržištu polovnih automobila vlada velika potražnja, ali postoje i modeli koji se, uprkos pristupačnim cenama, vrlo teško prodaju. Neki oglasi stoje i po 6 meseci, a prodavci spuštaju cene bez uspeha.
U ovom tekstu istražujemo koji automobili su najčešće ignorisani od strane kupaca, zašto je to tako i da li se ipak isplate za one koji traže vozilo bez predrasuda.
1. Zvezde prošlosti koje su izgubile sjaj
Nekada popularni modeli kao što su Renault Laguna II, Peugeot 407 ili Opel Vectra C danas sve češće ostaju “zarobljeni” na oglasima. Glavni razlozi su komplikovana elektronika, skupa održavanja i predrasude o pouzdanosti francuskih brendova.
2. Veliki benzinci u eri štednje
Vozila sa motorima preko 2.0 benzin (npr. Mazda 6 2.3, Volkswagen Passat 2.8 V6) beleže slab odziv jer ih prati stigma visokih troškova. Iako realno mogu biti odlični za gas, kupci već pri pogledu na specifikaciju – odustaju.
3. Automobili sa “lošim imidžom”
Modeli poput Fiat Stilo, Chevrolet Epica ili Kia Magentis često se prodaju ispod tržišne cene. Problem je što mnogi veruju da su neudobni, nepouzdani ili “previše egzotični” za naše tržište, pa se retko odlučuju da ih pogledaju uživo.
4. Polu-premijum koji je prestar
Luksuzniji automobili stariji od 15 godina – Audi A6 C5, BMW Serije 5 E39, Mercedes E-klasa W210 – i dalje imaju fanove, ali širi kupci zaziru zbog skupih delova i visokog rizika od kvarova. Čak i u dobrom stanju, teško nalaze novog vlasnika.
5. Automobili sa nepopularnim menjačima
Poluautomatski i robotizovani menjači (npr. kod Renaulta Quickshift ili Fiatov Dualogic) imaju lošu reputaciju. Kupci ih izbegavaju čak i kad je ostatak vozila besprekorno očuvan.
6. Brendovi bez podrške
Modeli SsangYong, Daihatsu, Proton i slični, često su na oglasima mesecima. Razlog je jasan – manjak servisa, delova i stručnjaka koji ih poznaju. Kupac mora da bude entuzijasta ili mehanički potkovan.
7. “Naduvani” tuning projekti
Vozila sa velikim felgama, aftermarket spojlerima i skinutim DPF filterima najčešće ostaju na oglasima. Iako ima kupaca koji vole “ulepšane” modele, većina traži fabričko stanje, jer je manje rizično.
Kupovina polovnog automobila ne mora da znači jurnjavu za najpopularnijim modelima. Mnogi od ovih “zaboravljenih” automobila mogu da budu odlična kupovina — ako znate šta gledate i spremni ste da prihvatite poneki kompromis. Ali ako prodajete neki od ovih modela, naoružajte se strpljenjem… ili dodatnim popustom.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar