SRBI IH MASOVNO VOZE, A MAJSTORI IH PSUJU! Spisak automobila koje treba da zaobiđete
podeli vest:

Kupovina polovnog automobila u Srbiji je uvek lutrija. Dok jedni biraju srcem, drugi traže “nešto što ne troši i ne traži”, ali mehaničari znaju pravu istinu. Iako se neki modeli masovno kupuju, serviseri širom Srbije okreću očima kad ih vide u dvorištu.
U nastavku donosimo 5 automobila koji su popularni na oglasima – a nepopularni u servisima.
1. Audi A4 2.0 TDI (2005–2009) – “Kralj problema sa diznom”
Omiljen među mlađim vozačima zbog izgleda i znaka na haubi. Međutim, majstori upozoravaju: kod ovih modela često stradaju dizne, DPF filteri i plivajući zamajac. Sve to može da košta koliko i ceo auto.
- Ljudi kupe auto za 4.000 evra, a onda dođu kod mene sa kvarom od 1.500. I još se ljute što im kažem istinu - kaže mehaničar iz Beograda.
2. Peugeot 307 1.6 HDi – “Elektronska ruska ruleta”
Francuz koji deluje kao povoljna kupovina, ali elektronika zna da pravi haos. U letnjem periodu često se javljaju problemi sa senzorima, klima sistemom, a kompjuter nekad “poludi bez razloga”.
- Kod ovih auta, kad kompjuter prijavi grešku – ne znaš da li je stvarno greška ili samo ima loš dan - ističe serviser iz Novog Sada:
3. BMW E90 (320d) – “Ili si majstor, ili bankrotiraš”
Luksuzan i atraktivan, ali ako nije dobro održavan – postaje noćna mora. Posebno rizični su uvezeni primerci sa “skinutim kilometrima” i upitnom servisnom istorijom.
- Nekad ljudi kupe auto sa 250.000 na satu, a zapravo je prešao 600.000. Posle se čude što vuče slabije nego Jugo - priča auto-električar iz Niša.
4. Fiat Stilo – “Dobar dok ne počne da gori”
Jeftin i dostupan, ali pun elektronskih začkoljica. Najčešće problemi sa brzinomerom, bravom, airbag lampicom i kompjuterom koji “izgubi kontakt sa realnošću”.
- Auto se ugasio u sred kružnog toka. Sve lampice zasvetlele kao novogodišnja jelka. Prodao sam ga istog dana - iskustvo je vlasnika iz Pančeva:
5. Renault Laguna II – “Auto koji tera i vernika i nevernika kod popa”
Francuska udobnost i dizajn, ali sistem kartica, elektronika i senzori su glavobolja i za mehaničare i za vlasnike.
- Dođe čovek s karticom i kaže – neće da upali. A ja mu kažem – ni ja ne bih da sam ta Laguna - kazao nam je majstor iz Kragujevca.
Polovnjaci jesu jeftiniji, ali mogu da budu skupi na duže staze. Pre kupovine, dobro se raspitajte, ne samo po forumima – već i kod onih koji ove automobile popravljaju svakog dana.
Ako imate svog “kandidata”, pitajte najbližeg majstora – možda vam spasi hiljade evra i živce.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar