Showtime > Celebrity

Brus Dikinson ispratio u penziju LEGENDARNI Boing 747 koji PRESTAJE DA SE PROIZVODI

Čuveni frontmen rekao je da je pilotiranje putničkim potpuno drugačiji osećaj od živih nastupa sa bendom

Autor: K1 info/ blabbermouth.net

31/01/2023 > 09:02

podeli vest:

Brus Dikinson ispratio u penziju LEGENDARNI Boing 747 koji PRESTAJE DA SE PROIZVODI
Foto: Youtube PrintScreen/ Iron Maiden


Pevač sastava Iron Maiden, Brus Dikinson, koji je leteo sa grupom širom sveta u njihovom prilagođenom džambo-džetu Ed Force One, nazvanom po legendarnoj maskoti grupe Ediju, prokomentarisao je vest da je poslednji Boing 747 sišao sa proizvodne trake, označivši kraj kultnog avionskog programa čiji je avion napravio revoluciju u vazdušnom saobraćaju pre više od 50 godina.

- Na zemlji je veličanstven, impozantan - rekao je Brus za Reuters. - A u vazduhu je iznenađujuće okretan za tako masivan avion.

Foto: Youtube PrintScreen

Boing 747 "Ed Force One" grupe Iron Maiden

Dikinson, koji takođe predsedava firmom za održavanje vazduhoplova Caerdav, dodao je: - 747 je najlepši i najlakši avion za sletanje… To je kao da slećete iz fotelje.

Poslednji avion, 747-8 Freighter, biće isporučen kompaniji Atlas Air. To je 1.574 proizvedena letilica ovog tipa tokom 55 godina proizvodnje.

Pre godinu dana, Brus je za Associated Press rekao da neće sedeti na pilotskom mestu kada se on i njegove kolege iz benda vrate za turneju 2022/2023 godine.

- O, ne, ne, ne, ne. Letećemo, a ja ću biti pozadi, kao putnik. Vidite, imam 64 godine - imaću 65 u avgustu. Znate, kada dođete do 65, ako si pilot aviokompanije, samo te izvedu pozadi i upucaju, zar ne? Dakle, ja ću sedeti pozadi kao vozač na zadnjem sedištu - rekao je Brus.

Prema Federalnoj upravi za vazduhoplovstvo (FAA) i Međunarodnoj organizaciji civilnog vazduhoplovstva (ICAO), komercijalni piloti moraju da odu u penziju sa 65 godina. Trenutno ne postoji maksimalna starosna granica za privatne pilote ili pilote ratnog vazduhoplovstva.

Dikinson je dobio licencu komercijalnog pilota 1990-ih. Godine 2012. osnovao je Cardiff Aviation, kompaniju za održavanje aviona koja je od tada promenila ime u Caerdav.

Brus, koji je proveo nekoliko godina leteći avionima za Astraeus Airlines, rekao je za CNN u intervjuu 2007: - Avijacija se vrti oko moje porodice otkako se sećam; moj ujak je bio u RAF-u. Ali uvek sam mislio da sam previše glup za pilota. Bio sam beskoristan u matematici i diplomirao istoriju na univerzitetu, pa sam mislio da studenti istorije ne postaju piloti, a kamoli rock zvezde. A onda je naš bubnjar naučio da leti, pa sam rekao sebi: "Ako bubnjar može da nauči da leti, onda svako može" - iskren je Brus.

Foto: Youtube PrintScreen

Boing 747 "Ed Force One" grupe Iron Maiden

Dikinson je rekao za Wales Online da ga još uvek zanima letenje, ali da je to potpuno drugačiji osećaj od živih nastupa sa bendom.

- Zadovoljstvo u vožnji aviona leži u činjenici da treba da završite posao i tu je sve interno. Ako imate putnike, niko nema potrebu da kaže: "Vau, ovo je bilo super! " Oni razmišljaju o svojim obavezama nakon leta. Za razliku od njih, nastup na koncertu je eksteran, sa svim tim ljudima okolo koji te gledaju i procenjuju tvoj rad - rekao je on. -  Posao pilota je da bezbedno isporučite putnike i da budete nevidljivi. To mi sasvim odgovara jer je potpuno suprotno od onoga što radim kada pevam.

 

Ostavite komentar