Showbizz > KATEDRA ZA ŠOU-BIZNIS
FENOMEN DANAŠNJICE Samo broj pratilaca definiše tvoju vrednost
podeli vest:
Na socijalnim mrežama danas se šunjaju, žive, ali i rade i idoli novih generacija. Da skratim, jer pravilo je veoma jednostavno. Što više pratilaca imaš više vrediš i veći si idol! Sadržaj koji kreiraš i plasiraš i ono čime se baviš gotovo da niko kritički ne promišlja. Važan je samo broj onih koji te slede, a njih da pitaš zašto ti se dive, ne bi znali da smisleno odgovore.
Među idolima mladih danas je naviše jutjubera, blogera i influensera. Instagram i TikTok su mreže njihovog okupljanja. Tamo se objavljuju, taguju, lajkuju, šeruju,
komentarišu, reklamiraju sebe i druge, a svoj uspeh mere brojem onih koji ih obožavaju.
Do deset hiljada pratilaca na Instagramu vi ste niko i ništa. Ovaj broj uglavnom znači da ste pismeni, imate zanimanje i ovu mrežu koristite pre svega kao zabavu. Svi
oni koji sakupe preko deset hiljada pratilaca kao nagradu nekada su dobijali opciju „svajp ap“. To je nekada značilo da joj probijena donja granica uspeha, a sa ovom opcijom mogli su da kače linkove i direktno pomažu onima koje vole, cene, poštuju i od njih eventualno uzimaju neki dinar za učinjenu uslugu. U međuvremenu ova opcija je izgubila ekskluzivnost donje granice, pa je sada dostupna svima. Među svetom koji je sakupio više od 10 000 pratilaca ima pismenih, nije da nema, ali kako broj pratilaca raste tako pismenost i informisanost o gorućim temama rapidno opada.
Sa dvadeset i više hiljada pratilaca vi možete da postanete ono što se naziva influenser. Ne ozbiljan, već da širite neku vrstu uticaja „za sirotinju“. Da radite neozbiljne i ozbiljne kompenzacije. To znači da klijenta tagujete iako vam je samo poklonio kremu ili vas odveo na luksuznije putovanje. Između 20 i 50 hiljada pratilaca nepismenost i glupost postaju sve vidljiviji.
Svi preko 50 hiljada pratilaca nazivaju se poznatima na internetu. Priča se da većina njih za svoje usluge uzima novac, a većina reklamira različit spektar roba, usluga i
namirnice široke potrošnje. Ovde kreće i zamka. Kako bi imali sadržaj uz reklame i ostale gluposti sa ovim brojem pratilaca moraju da kreiraju i nešto što bi se moglo
definisati kao „lični rijaliti program“. To znači da u javnost izbacuju sve one detalje koji su samo njima interesantni, da nas upoznaju sa članovima uže i šire familije i objavljuju neopevane gluposti zbog kojih dobijaju dostojanstvene kritičare, ali i ozbiljne hejtere koji nemaju meru.
Prava Instagram, a zašto da ne i TikTok, magija dešava se kada pređete famoznu cifru od 100 hiljada pratilaca. Tada ste „virtuelni Bog lično“. Bez obzira da li ste muško ili žensko tada ste u stanju da reklamirate apsolutno sve. Za novac pristajete da budete pokretni bilbord, ali ste u obavezi i da održavate svoj mini rijaliti. Mnogi u
dana imaju nešto novo čime će nam probijati mozak.
Retki su oni koji imaju 200, 300, 500 pa čak i 800 hiljada pratilaca. Oni bi komotno mogli da se kandiduju na izborima i da pređu cenzus. Mada ruku na srce oni koji ih prate i koji im se dive pravo glasa ce imati tek za pet do deset godina.
Situacija na društvenim mrežama je alarmantna.
Pored otuđenja i komunikacije sa nepoznatim svetom, nove generacije dive se ljudima koji u realnom svetu poznatih ne postoje. Većina onih koji su uspešni na društvenim mrežama, a nemaju naročite kvalitete, ispred svog lika i dela stavljaju veo autentičnosti. Autentičnost na kojoj savremeni svet insistira danas se se svela na „što luđe i što gluplje to je bolje“.
Sve kolumne Milivoja Milija Čolića pročitajte OVDE.
BONUS VIDEO:
PETER SIJARTO UPOZORIO: EU se ubrzano sprema za rat sa Rusijom, početak sukoba 2030. godine!
Pitanje u narednom periodu biće da li se kontinent može spasiti od uništenja, izjavio je mađarski ministar spoljnih poslova
pre 3 sata
Svet
Ostavite komentar