Showbizz > KATEDRA ZA ŠOU-BIZNIS

ESTRADNI RODOSLOV Drugo šou-biznis koleno

Autor: Milivoje Mili Čolić

06/11/2025 > 08:05

podeli vest:

ESTRADNI RODOSLOV Drugo šou-biznis koleno
Foto: Dejan Milićević


Da je u savremenom srpskom šou-biznisu sve otišlo u ku*ac, da ne kažem peršun jer nije pristojno, što često ponavljam, svedoči i nikad veća „nepojava“ novih i pravih zvezda, o čemu sam takođe pisao pa dosadio i Bogu i narodu. Ko o čemu Mili o zvezdanoj prašini, zvezdama, a najviše o zvezdama padalicama. Mnogima sam sa javne scene video leđa, a za mnoge sam kao prorok znao da nikada neće biti zvezde.

Komentarišući šou-biznis stvarnost u emisiji „Intrigantno“ nekoliko puta sam pomenuo termin „drugo šou-biznis koleno“, ali čini mi se da ga nisam dovoljno dobro objasnio. Zato to danas činim u ovoj kolumni.

Drugo selebriti koleno čine potomci velikih, ozbiljnih zvezda ili ljudi koji su na druge načine, nekada davno, kao što su specifičan stil života i poimanje zakona zaveli publiku i predstavnike sedme sile. Dakle, umesto novih i svežih zvezda mi danas uglavnom imamo decu starih i bajatih selbritija od kojih su neki i upokojeni. Oni popunjavaju rupe u sadržaju domaćih medija i po žanru silom prilika mogu da budu vest, ali i priča na duploj strani kao i intervju ukoliko u određenom momentu toliko kao pokušaj zvezde zasijaju da nama, predstavnicima medija, zasuze oči od te svetlosti.

Dejan Milicevic

Pored krvnih srodnika koji su na ovaj ili onaj način postali „poznati“ u drugo šou-biznis koleno spada i uža i šira familija, kao i komšiluk. Ako ga ne znate po liku i (ne)delu drugo šou-biznis koleno najlakše ćete prepoznati po recimo po naslovu. Obično ide ovako: „Oglasila se ćerka... pa rekla sve o maćehi svog brata od tetke koji je u vezi sa ovom striptizetom“ ili „Bivši dečko sadašnje žene tog i tog uplovio u romansu sa sestrom od strica...“. Shvatili ste, nadam se da je drugo šou-biznis koleno zapravo nešto nalik „bedine bede beda“, tu je, šunja se po javnom prostoru, nema ime i prezime, ponekad ima fotografiju, ali uvek ima „titulu“ izrašenu u nekoj vrsti rodbinske, kumovske ili komšijske veze sa nekim ko je realno poznat.

U drugo šou-biznis koleno spadaju i svi prijatelji i prije, svekrve, tašte, pašenozi i šurnjaje anonimnih momaka i devojaka koji su se oženelili ili koje su se udale za decu realno poznatih. Čini mi se da interesovanje za njima temelji na činjenici da novinari danas uz pomoć nebitnih dolaze do informacije o onima koji su bitni. Odeš ispred kuće prije velike zvezde, priju pospeš minimum zvezdane prašine, ubediš je da je bitna, a ona ti ni kriva ni dužna pljusne trač i eto ti naslova i priče.

Ono što sam zaključio je to da svi iz drugog šou-biznis kolena imaju zajedničku karakternu osobinu koja se može opisati onom čuvenom „Našla se vila u čem’ nije bila“.

SVE KOLUMNE MILIJA ČOLIĆA ČITAJTE OVDE.

BONUS VIDEO: 

Ostavite komentar