STIGAO NOVI TRAMVAJ U BEOGRAD: Ovo su njegove karakteristike, a evo šta prethodi izlasku na ulice prestonice! (FOTO)
podeli vest:
U pogonu Novi Beograd JKP "GSP Beograd" stigao je prvi od 25 novih tramvaja marke Bozankaja.
Sekretarijat za javni prevoz doneo je prve slike novog tramvaja.
Oni su objavili i nekoliko osnovnih tehničkih karakteristika vozila:
- ukupna dužina vozila biće 30,5m
- imaće ukupan kapacitet od 170 stajaćih i 48 sedećih mesta
- 6 ulazih/izlaznih vrata
- maksimalna brzina 70 km na čas
Dolazak prvog novog tramvaja je početak obnove voznog parka tramvajskog podsistemajavnog prevoza.
Nakon eksploatacionih testiranja na mreži, javnost će uskoro biti informisana o svim drugim detaljima i datumu uključivanja novih tramvaja u saobraćaj.
BONUS VIDEO:
PROGNOZA ZA NAREDNIH 7 DANA DONOSI MRAZ I KIŠU Pogledajte kakvo će vreme biti po danima
Vremenska prognoza za narednih 7 dana u Srbiji: jutra hladna, sunčano u Vojvodini, ali biće i povremene kiše.
pre 1 sat
VestiKIŠA, PLJUSKOVI I NAGLI PAD TEMPERATURE Pogledajte kada tačno nevreme stiže u vaš kraj (MAPA)
Najnovije upozorenje RHMZ odnosi se na lokalne pljuskove i nevreme koji će zahvatiti Srbiju, a nakon toga doći će i do pada temperature.
pre 5 sati
VestiSTIŽE ZAHLAĐENJE SA PLJUSKOVIMA I GRMLJAVINOM Beograd neka se spremi! RHMZ izneo najnoviju vremensku prognozu
Već sutra kiša će zahvatiti celu Srbiju, a po vremenskoj prognozi, padavine će prestati u utorak.
02.11.2025
Vesti
Ostavite komentar
D. Lukić
Postavlja se pitanje za »milion dolara«; Ako se u Srbiji već pet (5) godina proizvode najmoderniji Avenio tramvaji »Made in Serbia« kojima se trenutno prevoze stanovnici više evropskih gradova; Bremen, Nirnberg, Minhen, itd. zašto se onda kupuju turski tramvaji. Pored toga, sav novac; 100%, za kupovinu turskog tramvaja odlazi u Tursku, dok bi pri kupovini tramvaja »Made in Serbia« minimum 51%, a optimalno 75-85% novca ostalo u Srbiji. Da pri tome ne računamo i uštede oko toroškova održavanja i nabavke minimalne količine rezervnih delova, kako za turske tramvaje, tako i za tramvaje »Made in Serbia« za koje na zalihi treba imati mnogo manju količinu rezervnih delova, jer su na samo 140 km od Beograda i majstor koji može da pomogne pri održavanju i rezervni deo koji je potreban.