Showbizz > KATEDRA ZA ŠOU-BIZNIS
INSTAGRAM PROSTITUCIJA Mišljenje je bolje menjati nego na njega staviti cenu!
podeli vest:
Ovog utorka sam rešio da vam dočaram nešto! Možda je baba izlapela pa stalno priča o uštipcima, dok dama sumnjivog i lakog morala priča o poštenju, ali zato ja sve češće volim da pišem i pričam o influenserima. Zapravo nad njima i njihovim oblicima ponašanja obožavam da demonstriram "pljuvanje udalj", jako težak sport koji mogu da treniraju samo inteligentni i za koji smatram da bi trebalo da se uvede na Olimpijske igre.
Odmah da se razumemo, nisam ja medijski primitivac koji tvrdi da influenseri nemaju zanimanje, taman posla i daleko bilo. Ubedili su me da su izmislili novu profesiju, mnogi i mnoge se njom zaista uspešno bave, ali pošto sam po prirodi jako loš, baksuzan i nepoverljiv čovek mene posebno zanima šta oni i kako u toj profesiji rade? Dugo sam tvrdio da su oni samo pokretni bilbordi i vešalice na koje kači ko šta stigne. Ipak, situacija je mnogo ozbiljnija i gora! Razmišljajući još detaljnije, jer za razliku od većine njih imam i čime, shvatio sam da su influenseri i influenserke ozbiljne prostitutke. Da, dobro ste pročitali i to ne bilo kakve već advertajzing prostitutke.
Influnseri, blogeri, insagrameri, jutjuberi i tiktokeri imaju klijente sa kojima sarađuju, od njih uzimaju novac za reklamiranje raznih usluga i robe široke potrošnje. Reklamiraju sve od paštete, preko skupih krema za zatezanje okoloočnog dela lica, kolagena, biljnih klica, kafe, čvaraka, kobasica, hotela sa pet zvezdica, uložaka, tampona pa sve do omekšivača za kilote. U svemu tome uživaju pa su sve reklame pune hvalospeva o tome što nam predstavljaju verujući da mi ne vidimo njihovu mimiku i ne čujemo retoriku koja često upućuje na suprotno. Istina, više volim kada nam o proizvodima pričaju, jer kada nam pišu reklamne tekstove ispod fotografija na kojima sve pršti nepismeni su ubi Bože, ali to je za neku drugu kolumnu.
Prostituisanje influensera suštinski podrazumeva prodaju mišljenja, stava, odličnog ukusa i još boljeg stila za veoma dobre pare. Oni hvale, preporučuju, savetuju i upućuju. Oni znaju šta je dobro za one koji ih prate, oni se praktično kurvaju na dva fronta, jer klijenta ubeđuju da su moćni, a svoje pratioce da su pametni i iskreni. U marketinškim kampanjama parapoznatih javnih ličnosti ima svega sem iskrenosti. Otužno su slatki dok se trude da zadovolje klijenta i izlažu pratioce da su nešto okusili, probali ili iskustveno doživeli i proživeli.
Najveći problem u advertajzing prostituciji su definitivno klijenti koji plaćaju nekome ko ne zna da se marketinški dobro namesti i uživa. Razumete šta želim da kažem. Klijenti kupuju mišljenje, stav, ukus i stil od ljudi koji malo šta imaju od ovoga što sam naveo. Influenseri su najgora vrsta prostitutki u javnom životu jer prodaju mišljenje koje je bolje menjati nego na njega staviti cenu.
SVE KOLUMNE MILIJA ČOLIĆA ČITAJTE OVDE.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar