Showbizz > KATEDRA ZA ŠOU-BIZNIS

DEMO KARIJERA Ana Nikolić u produkciji Instagrama i TikTok-a

Autor: Milivoje Mili Čolić

23/10/2025 > 08:30

podeli vest:

DEMO KARIJERA Ana Nikolić u produkciji Instagrama i TikTok-a
Foto: Dejan Milicevic


Ničim neizazvana, ili da ja ne znam pravi razlog, Ana Nikolić je pre nekoliko dana na društvenim mrežama objavila pesmu "Nije mi 22". Nije joj prvi put da stihijski, bez najave, marketinškog plana i spota objavi nedovršenu pesmu pa da izazove interesovanje kao da je ceo projekat pripremala mesecima. Među korisnicima društvenih mreža oduševljenje i delirijum uz podeljena mišljenja. Dok jedni tvrde da je Ana carica kojoj se takav oblik ponašanja jednostavno može, drugi podsećaju da je ovo nepoštovanje publike, njene karijere i potez urađen pod dejstvom alkohola i njenog specifičnog "ludila" kome je poslednjih godina sklona. Bilo je onih, i to nemali broj, koji su uz virtuelni aplauz dodali da se nadaju da će dolazi vreme kada će sve pevačice na ovaj način da promovišu svoje nove projekte. Nisam saglasan.

Svoj komentar na situaciju sastavio sam u jednoj kratkoj objavi na X mreži koju vam prenosim: "Ovo što s pesmama radi Ana Nikolić može da upali samo u njenom slučaju, pa se mole izvođači željni pažnje da ne pokušavaju isto ili slično. Ni u snu! Nemojte da nisam rekao"

Nekoliko dana kasnije shvatio da ova objava zaslužuje dopunu i ozbiljno objašnjenje, pa zato i danas kolumnu posvećujem Ani Nikolić.

Od leta 2024. godine Ana Nikolić svoje nove pesme objavljuje bez reda i poretka. Tome, kako se tračari po estradnim ćoškovima, kumuje turbulentni odnos sa Goranom Ratkovićem Raletom njenim kompozitorom i valjda, još uvek, emotivnim partnerom?! Nisam više siguran, jer status njihove emotivne veze se menja na dnevnom nivou i očigledno utiče i na poslovni odnos. Priča se da jedno od drugog kradu nedovršen materija i dok Rale ne dozvoljava da bude objavljen, Ana ga namerno objavljuje kad se njoj to prohte, ako ga naravno pre toga "ukrade" iz studija. Ukoliko lažu mene i ja lažem vas, tek u ovoj celoj zavrzlami jako je važan fenomen. Ovakvo objavljivanje pesama "bez marketinga", kako mnogi konstatuju, prolazi kod Nikolićeve jer ona godinama ima skandalozne oblike ponašanja koji joj omogućavaju pozornost medija, javnosti i publike koja je voli. Nikolićeva je sebe i svoj život ogolila i devalvirala do te mere da na društvenim mrežama ima sopstveni mikro rijaliti za koji sama piše scenario i sama ga režira. Publika prati njena sitna i krupna ludila, a nove pesme koje u trenucima šou-biznis rastrojstva objavljuje samo su deo sadržaja tog istog rijalitija. Dok jedna polovina "trči" da čuje novu pesmu, druga polovina ide da vidi u kakvom je stanju, kako se snimila i pokušava da zaključi zašto je opet uradila tako nešto?!

Mnogo je onih koji tvrde da sa ovakvim marketingom Ana može da napuni Arenu. Nisam saglasan. Publika ima interesovanje za nju, ali u nju više nema poverenja. Postavlja se pitanje da li bi Ana došla na zakazani koncert, kako bi pevala i da li bi bila raspoložena da ispoštuje one koji su kupili kartu?

Kao šou-biznis filozof uvek ću glasati za one koji se svojom karijerom ozbiljno bave i ne koriste Instagram i TikTok kao svoje produkcijske kuće, jer društvene mreže to nisu i ne mogu da budu. Ponašanje Ane Nikolić, uprkos pesmama koje su odlične i koje joj pristaju od A do Š, ne ponižava njene kolege, naprotiv mišljenja sam da ponižava nju samu.

Iskreno se nadam da će ovo biti poslednja pesma Ane Nikolić koja će biti objavljena na ovaj kranje neprofesionalan i neodgovoran način, uprkos tome što ovako nešto može da prođe samo kod nje. Plašim se da joj ponavljanje ovakve "promocije" sledeći put neće biti dočekano sa oduševljenjem. Hvala na pažnji.

SVE KOLUMNE MILIJA ČOLIĆA ČITAJTE OVDE.

BONUS VIDEO:

 

Ostavite komentar