Showbizz > KATEDRA ZA ŠOU-BIZNIS
UMETNIČKA KRITIKA Posle 25 godina Nataša Bekvalac gola i ogoljena! (FOTO/VIDEO)
podeli vest:

Pre nego što pustite 10 novih pesama i spotova Nataše Bekvalac na Jutjubu dočekaće vas ovaj tekst: „Ovo je priča o svemu što je moralo da se slomi da bi ponovo živelo i zasijalo. „Mama“ nije samo album. Ovo je zagrljaj svake žene koja je volela, padala i rađala sebe iznova. Ovo je priča o oproštaju, o snazi i o miru koji dolazi kada prestaneš da tražiš. Pozivam te na putovanje kroz muziku, istinu i ljubav! Ono što sam ćutala, napokon se čuje!“.
Iako nije pravila klasičnu diskografsku pauzu od 2016. godine, izdavajući singlove, Nataša Bekvalac posle punih devet godina studijskim albumom simboličnog naziva „Mama“ proslavlja 25 godina bivstvovanja na muzičkoj i javnoj šou-biznis sceni Srbije. Album broji 10 novih pesama i po priznanju pevačice upakovan je u koncept koji nosi ličnu i emotivnu priču.
Pored nekoliko autora za koje nikada nisam čuo, muziku, aranžmane i tekstove stvarali su: Darko Dimitrov, Dejan Kostić, Dragan Brajović Braja, Damir Handanović, Coby, Atelje Trag i Nadica Mutavdžić. Album posebnim čini i činjenica da su tekstove za pesme „Alal ti“ i „Izlečena“, koja zatvara album, napisali pokojni Milan Laća Radulović i Marina Tucaković. Tu je i pesma „Patologija“ posvećena pokojnom Miodragu Kostiću sa kojim je Nataša na početku karijere bila u vezi.
Muzički projekat otvara pesma „Nataša“, a na početku spota pojavljuje se čuveni Minja Subota koji najavljuje Natašu Bekvalac. Scena iz čuvene emisije „Muzički tobogan“ jasno upućuje da Nataša nije estradna tikva bez šou-biznis korena i da dolazi iz onog zlatnog vremena kada su se na televiziji pojavljivali ljudi koje smo hteli da pustimo u naše kuće i stanove. Pristalica sam da velike ženske zvezde pevaju pesme koje u sebi nose i njihovo ime, pa mi je otvarajuća pesma u konceptuanom smislu fenomenalna.
U projekat su uključene i Natašina majka i ćerke koje se pojavljuju u spotovima, a sa sestričinom Zoi snimila je i duet pod nazivom „U inat“. Bez obzira što je prelepa i prezgodna estetika Natašinih spotova je za moj ukus i u odnosu na koji je dve i po decenije doživljavam previše tamna i puna ugušenih boja koje mi ne prijaju dok gledam spotove. Žanrovski album predstavlja pop i pomalo folk fuziju u kojoj se Bekvalčeva dobro snalazi, iako na momente i u nekim pesmama imam problem da čujem šta peva, ali vervatno je problem u mom sluhu, a ne u njenoj dikciji.
Handanović i Brajović nam donose dobru i po mom osećaju „retro“ Natašu Bekvalac, dok je Kostić stavlja u najsjajniji okvir savremene popularne srpske muzike čiji je i sam tvorac.
Nataša mi se najviše sviđa u spotovima u kojima nosi paž, a spot za pesmu „Oštećena“ mi je najbolji spot na ovom albumu i jedan od najboljih koji je snimljen u poslednjoj deceniji. Simulacija strasnog vođenja ljubavi urađena je bez vulgarnosti, a akteri su potpuno obučeni. Fascinantno.
Album sam od prve do poslednje pesme preslušao nekoliko puta. Nisam čuo pesmu za koju mogu da tvrdim da će da će biti hit na prvu, ali sam osetio ozbiljnu emociju i prepoznao umetnički koncept. Na kraju, mišljenja sam da Nataša Bekvalac posle 25 godina na muzičkoj sceni može da snimi album po svom ukusu i ideji neopterećena željom da ima i masovni hit.
Meni se najviše dopada pesma „Gola“, a pored nje još „Oštećena“ i „Alal ti“. To su moji veliki favoriti.
Bonus video:
Ostavite komentar