Ekonomija > Čuvarkuća

LIDL U SRBIJI PRODAJE TRULO VOĆE! Na akciji za 340 dinara kilo - Kupci ogorčeni: „Jel ovako rade i u Nemačkoj?“ (FOTO)

Autor: Vladimir Ristić

Izvor: K1info

11/09/2025 > 16:33

podeli vest:

LIDL U SRBIJI PRODAJE TRULO VOĆE! Na akciji za 340 dinara kilo - Kupci ogorčeni: „Jel ovako rade i u Nemačkoj?“ (FOTO)
Foto: K1info/Vladimir Ristić


U Lidl prodavnici u zemunskom naselju Dunavski virovi (Galenika) kupce je dočekalo neprijatno iznenađenje – na policama se, umesto svežeg, našlo trulo i propalo voće.

Na fotografijama koje su nam poslali čitaoci jasno se vide nektarine sa tamnim, mekanim i buđavim mestima, koje se prodaju kao da su najkvalitetniji proizvod.

I to nije sve – cena nektarina u ovoj radnji kreće se oko 3 evra po kilogramu, što je jednako kao u Nemačkoj, zemlji gde je centrala Lidla, a gde kupci ipak dobijaju provereno sveže voće.

K1info/Vladimir Ristić

Standardi u Nemačkoj – jedno, praksa u Srbiji – drugo

Dok Lidl u Nemačkoj strogo kontroliše kvalitet i redovno povlači sa rafova proizvode koji ne zadovoljavaju standarde, u Srbiji se, izgleda, potrošačima na police stavlja sve – pa i ono što očigledno ne bi smelo da se nađe u prodaji.

U Nemačkoj kilogram nektarina na akciji u Lidlu može da se nađe za oko 2,99–3,49 evra, ali se tamo vodi računa da roba bude sveža i ispravna. Kod nas – cena slična, ali kvalitet ravan nuli.

K1info/Vladimir Ristić

„Plaćamo sveže – dobijamo trulež“

Građani Zemuna sa kojima smo razgovarali ne kriju ogorčenost:

– „Sramota je da u ovakvom lancu prodavnica moramo da biramo između polutrulog i potpuno trulog voća, i to po ovim cenama. Ako tako Lidl tretira srpske potrošače, onda treba da znaju da ćemo se buniti“, kaže jedan od nezadovoljnih kupaca.
K1info/Vladimir Ristić

Šta možete da uradite?

Ako naiđete na ovakvo voće:

Sačuvajte račun i fotografišite proizvod.

Tražite odmah povraćaj novca ili zamenu.

Ako trgovac ne reaguje – prijavite slučaj tržišnoj inspekciji.

👉 Zaključak: Lidl je u Srbiji dužan da poštuje iste standarde koje primenjuje u Nemačkoj. Potrošači plaćaju isto, ali očigledno ne dobijaju isto. Da li smo za Lidl građani drugog reda?

 

Ostavite komentar