Indijska kompanija Dukan otpustila je 90 odsto zaposlenih koji rade u oblasti korisničke podrške i zamenila ih veštačkom inteligencijom (AI).
                                                                            
                                        
                                                                                                                                                                                                                                
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
Šef ove firme Sumit Šah je na Tviteru saopštio da je to bila teška, ali apsolutno neophodna odluka, prenosi BBC.
                                                                            
                                        
                                                                                                                                                                                                                                
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
On se istovremeno pohvalio rezultatima, pošto je AI Chatbot smanjio vreme za prvi odgovor korisniku sa minut i 44 sekunde na nulu, a problem klijenta se u proseku rešio za tri minuta i 12 sekundi umesto dosadašnjih dva sata i 13 minuta.
                                                                            
                                        
                                                                                    
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                    
                                                                            
                                            pročitajte još
                                                                                                                                            
    
    
        
        Oni su danas "održali" prvu konferenciju za novinare, a tom prilikom rekli su da žele da rade sa ljudima i odbacili mogućnosnost pobune
        
            
                            07.07.2023
                    
                    
                Tehnologija
            
             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
    
    
        
        Postoji bojazan da će studenti u budućnosti upotrebom ovog alata samo instant završavati obaveze
        
            
                            09.07.2023
                    
                    
                Srbija
            
             
                                                                                                                                              
                                                                            
                                     
                                                                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        Troškovi za korisničku podršku su se smanjili za 85 odsto, dodao je Šah.
                                                                            
                                        
                                                                                                                                                                                                                                
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
Ova objava je zabeležila 1,7 miliona pregleda na društvenoj mreži Twitter i izazvala burnu diskusiju, u kojoj su mnogi kritikovali ovu poslovnu odluku kao "bezosećajnu".
                                                                            
                                        
                                                                                                                                                                                                                                
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
                                                                                                    
                                
                                                                                                        
Goldman Saks je u martu objavio analizu, po kojoj će razvoj AI ugroziti 300 miliona radnih mesta na celom svetu, podseća BBC.
                                                                            
                                        
                                                                                    
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                        
                                
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                        
                            
                             
    
    
                         
                    
Ostavite komentar