
FACEBOOK je dosadan, obmanjujući i negativan - TVRDE MLADI
Nove generacije se sve ređe odlučuju za facebook, vide ga kao mesto za ljude u četrdesetim i pedesetim
podeli vest:

Generacija Z (rođeni između 1995. i 2010. godine) sve više koristi internet, ali se broj tinejdžera na Fejsbuku ubrzano smanjuje, pokazalo je istraživanje američkog istraživačkog centra „Pew“.
Istraživanje je ustanovilo da 32 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Fejsbuk, a podaci prethodnog istraživanja iz 2014. i 2015. godine su pokazali da ih je tada bilo 71 odsto.
Autorka sadržaja Žul Terpak za „TekKranč“ kaže da tinejdžeri jednostavno ne pronalaze vrednost u Fejsbuku.
- Sada postoji više od pet društvenih platformi koje se mogu beskonačno pregledati. Zbog vremena i razuma, ljudi moraju eliminisati platforme u kojima ne prepoznaju nikakvu vrednost - izjavila je Terpak.
Ona smatra da Fejsbuk, koji tinejdžeri često povezuju sa svojim roditeljima, ima malo toga da ponudi Generaciji Z.
- Kultura koju neguje prosečan korisnik Fejsbuka veoma je odvojena od onoga što danas privlači Gen Z populaciju na neku platformu i zrači energijom spama - kaže ona.
Čak i 2013. godine, kada je 77 odsto onlajn tinejdžera koristilo Fejsbuk, mladi korisnici su imali negativan stav prema platformi.
Foto: Unsplash.com
- Većina mladih vidi Fejsbuk kao mesto za ljude u četrdesetim i pedesetim. Mladi ljudi smatraju da je sadržaj dosadan, obmanjujući i negativan - navodi se u internom dokumentu Fejsbuka iz 2013. godine.
„Pew“ u tom istraživanju navodi da je Fejsbuk tada još uvek bio duboko integrisan u svakodnevni život tinejdžera, ali se na njega ponekad gleda kao na pomoć i obavezu, a ne kao uzbudljivu platformu koju tinejdžeri mogu smatrati svojom.
Čak i u tom istraživanju starom devet godina je navedeno da tinejdžeri pokazuju više entuzijazma za druge platforme, čak i ako ih ne koriste toliko kao Fejsbuk. Taj trend je ostao konstantan, a nove generacije koje se pridružuju društvenim mrežama gotovo potpuno napuštaju Fejsbuk.
Novi podaci „Pewa“ su u skladu s internim izveštajima Fejsbuka. Prema dostupnim dokumentima, broj tinejdžera na Fejsbuku je pao za 13 odsto od 2019. do 2021. godine, a taj procenat bi trebalo da padne za još 45 odsto u naredne dve godine. Ukupno gledano, korisnici Fejsbuka stagniraju, ali pad u ključnoj demografskoj grupi je loša vest za društvenu mrežu i njeno poslovanje s oglasima koje je donosi najveće prihode.
INSTAGRAM ponovo u Rusiji. Ali pre svega - javno IZVINJENJE
Rusija će pustiti Instagram da se vrati, kada ova društvena mreža promeni politiku i izvini se ruskim građanima
14.08.2022
TehnologijaRealno je - robot koji hoda na dve noge razume zahteve od strane ČOVEKA i nosi CVEĆE
Kineska kompanija se nada da će proizvodnja tog modela pojeftiniti
13.08.2022
TehnologijaEvo šta dobijete kada spojite nespojivo - KIM KARDAŠIJAN, APPLE I BEATS
Poznata starleta izmenila vizuelni identitet Bluetooth slušalice, novi dizajn Beats Fit Pro je baš po njenom ukusu
11.08.2022
TehnologijaIlon Mask KRCKA DEONICE - na DOBOŠ otišlo još 7,92 miliona akcija kompanije
Multimilijarder se pravda da mu je potreban novac u slučaju da bude primoran da kupi Tviter za 44 milijarde dolara
10.08.2022
Tehnologija
Ostavite komentar