KRVNIČKI IZBOLA MAJKU, A OVAKO JE HTELA DA NAUDI SEBI Isplivali jezivi detalji krvoprolića u Sarajevu
Vesti
Nove generacije se sve ređe odlučuju za facebook, vide ga kao mesto za ljude u četrdesetim i pedesetim
podeli vest:
Generacija Z (rođeni između 1995. i 2010. godine) sve više koristi internet, ali se broj tinejdžera na Fejsbuku ubrzano smanjuje, pokazalo je istraživanje američkog istraživačkog centra „Pew“.
Istraživanje je ustanovilo da 32 odsto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Fejsbuk, a podaci prethodnog istraživanja iz 2014. i 2015. godine su pokazali da ih je tada bilo 71 odsto.
Autorka sadržaja Žul Terpak za „TekKranč“ kaže da tinejdžeri jednostavno ne pronalaze vrednost u Fejsbuku.
- Sada postoji više od pet društvenih platformi koje se mogu beskonačno pregledati. Zbog vremena i razuma, ljudi moraju eliminisati platforme u kojima ne prepoznaju nikakvu vrednost - izjavila je Terpak.
Ona smatra da Fejsbuk, koji tinejdžeri često povezuju sa svojim roditeljima, ima malo toga da ponudi Generaciji Z.
- Kultura koju neguje prosečan korisnik Fejsbuka veoma je odvojena od onoga što danas privlači Gen Z populaciju na neku platformu i zrači energijom spama - kaže ona.
Čak i 2013. godine, kada je 77 odsto onlajn tinejdžera koristilo Fejsbuk, mladi korisnici su imali negativan stav prema platformi.
Foto: Unsplash.com
- Većina mladih vidi Fejsbuk kao mesto za ljude u četrdesetim i pedesetim. Mladi ljudi smatraju da je sadržaj dosadan, obmanjujući i negativan - navodi se u internom dokumentu Fejsbuka iz 2013. godine.
„Pew“ u tom istraživanju navodi da je Fejsbuk tada još uvek bio duboko integrisan u svakodnevni život tinejdžera, ali se na njega ponekad gleda kao na pomoć i obavezu, a ne kao uzbudljivu platformu koju tinejdžeri mogu smatrati svojom.
Čak i u tom istraživanju starom devet godina je navedeno da tinejdžeri pokazuju više entuzijazma za druge platforme, čak i ako ih ne koriste toliko kao Fejsbuk. Taj trend je ostao konstantan, a nove generacije koje se pridružuju društvenim mrežama gotovo potpuno napuštaju Fejsbuk.
Novi podaci „Pewa“ su u skladu s internim izveštajima Fejsbuka. Prema dostupnim dokumentima, broj tinejdžera na Fejsbuku je pao za 13 odsto od 2019. do 2021. godine, a taj procenat bi trebalo da padne za još 45 odsto u naredne dve godine. Ukupno gledano, korisnici Fejsbuka stagniraju, ali pad u ključnoj demografskoj grupi je loša vest za društvenu mrežu i njeno poslovanje s oglasima koje je donosi najveće prihode.
Rusija će pustiti Instagram da se vrati, kada ova društvena mreža promeni politiku i izvini se ruskim građanima
14.08.2022
TehnologijaKineska kompanija se nada da će proizvodnja tog modela pojeftiniti
13.08.2022
TehnologijaPoznata starleta izmenila vizuelni identitet Bluetooth slušalice, novi dizajn Beats Fit Pro je baš po njenom ukusu
11.08.2022
TehnologijaMultimilijarder se pravda da mu je potreban novac u slučaju da bude primoran da kupi Tviter za 44 milijarde dolara
10.08.2022
Tehnologija
Ostavite komentar