POLOVNI AUTOMOBILI ZA 5.000 EVRA Koji se najređe kvare, a koje da zaobiđete - detaljan vodič za kupovinu (FOTO)
podeli vest:

Cene automobila divljaju, a nova kola za većinu građana postaju misaona imenica. Zato se sve više vozača okreće polovnjacima – ali i među njima ima razlike “kao nebo i zemlja”. Na šta treba obratiti pažnju, koje marke najduže traju, a koje su “mačka u džaku”?
Donosimo vodič koji će vam uštedeti i novac i živce.
Najbolji polovni automobili do 5.000 evra (prema mehaničarima i vozačima):
1. Toyota Yaris (2006–2011)
– Poznat po izdržljivosti i niskoj potrošnji. Motori traju “kao buba”, a kvarovi su prava retkost.
2. Volkswagen Golf 5 (2004–2008)
– Kralj domaćeg tržišta. Ako je redovno održavan, vozi bez problema godinama. Delova ima na svakom ćošku.
3. Opel Astra H (2004–2010)
– Jeftina za održavanje, odlična za grad, a solidna i na otvorenom putu. Posebno popularna među mlađim vozačima.
4. Honda Civic (2006–2010)
– Japanska tehnologija sa agresivnim dizajnom. Mehaničari je ne vole jer se retko kvari pa ne mogu mnogo da zarade na popravkama.
5. Škoda Fabia (2007–2014)
– Čehinja sa nemačkim srcem. Idealna za one koji traže dobar balans između cene, prostora i pouzdanosti.
A evo i automobila koje treba izbegavati (iskustva korisnika i servisera):
- Renault Laguna II (2001–2007) – Elektronika pravi haos, skupi kvarovi.
- Peugeot 307 (2002–2006) – Često se kvare senzori, problemi sa plivajućim zamajcem.
- Fiat Stilo (2001–2007) – Jeftin, ali nepouzdan. Česte sitnice koje postanu skupe.
- Citroen C5 (2001–2008) – Komforan, ali hidraulika i elektronika znaju da „presednu“.
-
Saveti pre kupovine polovnog automobila:
- Uvek idi sa majstorom – Ne kupuj na “majke mi”
- Proveri servisnu istoriju – Ako postoji, odlično! Ako ne, bar traži račune od servisa
- Probna vožnja je obavezna – Ne kupuj ništa što nisi provozao
- Ne padaj na lepu limariju – Bitno je šta je “ispod haube”
- Ako je cena predobra da bi bila istinita – verovatno i jeste
Kako najlakše proveriti auto pre kupovine?
- Koristi VIN broj, proveri kilometražu i vlasništvo.
- Pogledaj da li je učestvovao u udesu preko sajtova kao što su carvertical ili autodna.
Kupovina polovnog automobila u Srbiji može da bude odličan potez – ali samo ako znate šta radite. Ne brzajte, ne kupujte preko emocija i obavezno uključite stručnu pomoć. Bolje da platite 50 evra majstoru nego 2.000 za novi motor.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar
Marinko š
Žešća glupost. Vozio sam 7 g 307 hfi 66kw. Nikad nijedan kvar nisam imao osim što mi je ručica migavca zezala . Prodao ga sa 400 000 potpuno ispravnog.
Aleksandar Veljković
Lupetate za Citroen C5. Uzeo sam ga pre godinu dana i nikakvih problema nemam. A izabrao samo ga upravo na osnovu iskustava većeg broja korisnika. Od desetak vozila za čija sam se iskustva raspitivao, jedino su oko C5 korisnici bili jednoglasni, a moje iskustvo se pokazalo ništa drugačije od njihovog.
Daki
Ja od svoje plate ne mogu da uštedim ni 500e a kamoli 5000
Dejan Stamenkovic
Drugi put vozim lagunu 2 karavan2005. Dizel,nikakvih problema nema,za duze puteve je ok,fiat stilo karavan vozio tri godine ,sipaj ,teraj,redovan servis