Priče > Društvo

SAMO SMO HTELI da BG Elektranama prijavimo kvar, ali TAMO, IZGLEDA, NEMA ŽIVIH LJUDI

Pozvali smo Beogradske elektrane da prijavimo problem sa grejanjem, evo kako smo prošli...

Izvor: K1info

01/11/2022 > 13:57

podeli vest:

SAMO SMO HTELI da BG Elektranama prijavimo kvar, ali TAMO, IZGLEDA, NEMA ŽIVIH LJUDI
Foto: K1info/Pexels.com/Freepick


Daljinski sistemi grejanja trebalo je danas da počne sa radom u svim domovima. Kažemo trebalo je, jer se to ipak nije desilo u svih 650.000 domaćinstva u Srbiji, a Beograđani koji i danas borave u hladnim stanovima nemaju kome to da prijave.

Kako su nam sugrađani javili, grejanja nema u delovima Dorćola i Zvezdare. Njima će osim hladnih prstiju i crvenih noseva od zime, ostati  i užarena "žica" telefona, ali ne od razgovora sa dispečerima već od ponavljanja automata. 

U ovo su se uverili i novinari portala K1info.rs u nameri da provere kako funkcioniše servis za građane, prvog dana zvanične grejne sezone. Nažalost, neprijatno smo se iznenadili.

Pogledajte VIDEO:

Iako su na sajtu navedeni brojevi telefonu dispečerskih centara, odnosno službi za prijavu kvara ( u vezi sa isporukom toplotne energije - kada nema grejanja ili je slab kvalitet grejanja) nemoguće je dobiti "živog" čoveka.

Prvo smo pozvali kontakt 011/ 2093-011 odnosno telefon za prijavu kvara, koji se odnosi na negrejanje, slab kvalitet grejanja, buka iz predajne stanice i ostale poremećaje u radu sistema daljinskog grejanja izuzev curenja vode iz instalacija). Na sajtu je navedeno da se prijave primaju u toku grejnog dana. Međutim, poziv je odmah bio prekinut.

Foto: screenshot

 

Zatim smo pokušali da dobijemo Direkciju za distribuciju toplotne energije na kontakt 011/2093-000 i ispratili sve navedene korake, ali nismo uspeli da dobijemo dispičera, već samo automatsku sekretaricu.

- Poštovani sugrađani svi toplotni izvori "Beogradskih elektrana" su od jutros u funkciji i nesmetano isporučuju toplotnu energiju sugrađanima. Ukoliko želite da prijavite reklamaciju, molim vas sačekajte - ponovio je automat dva puta, a zatim se veza prekinula. 

Foto: screenshot

 

Pokušali smo još jednom. Nismo uspeli. 

Ali nismo odustali. Mejlom smo poslali jednostavno pitanje "Beogradskim elektranama": Zbog čega građani ne mogu da dobiju dispečera, međutim odgovor do objavljivanja ovog teksta nismo dobili. 

Podsetimo, izvršna direktorka "Beogradskih elektrana“ Ivana Kalanja rekla je da su svi toplotni izvori tog preduzeća uspešno započeli prvi dan i da nema poremećaja na mreži.

Objasnila je i pri kojim se temperaturama gase radijatori.

- Danas očekujemo visoke temperature, za mesec novembar potpuno neuobičajene. Grejanje se gasi kada je 15 stepeni napolju. Kako se bude razvijao dan, od 10 ili 11, mi satno pratimo prognozu i ostvarene temperature u većem delu grada i u skladu sa tim donosimo odluku o prekidu“ - istakla je Kalanja.

Ona je dodala da Beograđani curenje radijatora i instalacija i slične probleme mogu da prijave na telefon 011 20 93 100, dok sve ostale probleme mogu da prijave na 011 20 93 011.

- Naš dispečerski centar je pojačan. Međutim, prvi dani sezone, ja verujem, ova godina je specifična zbog odlaganja. Ljudi imaju želju i svakome je svoj problem najveći, zato molimo sve sugrađane da ukoliko ceo objekat nema grejanje, to prijavi ili upravitelj ili jedna osoba iz zgrade, jer ako primamo 20 poziva sa jedne adrese, jednostavno zagušimo centar - navela je Kalanja.

 

 

Ostavite komentar