Kultura > Pozorište

SLAVEN DOŠLO za Reflektor: PUBLIKA u mjuziklu "Žene na ivici nervnog sloma" dobija NEŠTO SASVIM NOVO

Došlo u komadu ima ulogu Karlosa, koju je u filmu španskog reditelja Pedra Almodovara igrao Antonio Banderas

Izvor: K1info/Tanjug

27/10/2023 > 10:39

podeli vest:

SLAVEN DOŠLO za Reflektor: PUBLIKA u mjuziklu "Žene na ivici nervnog sloma" dobija NEŠTO SASVIM NOVO
Foto: Tanjug/Nemanja Jovanović


Gost nove epizode video serijala Tanjug Reflektor bio je glumac Slaven Došlo koji je govorio o svojoj ulozi u mjuziklu "Žene na ivici nervnog sloma" reditelja Nebojše Bradića u Pozorištu na Terazijama.

Došlo je rekao da je film španskog reditelja Pedra Almodovara "Žene na ivici nervnog sloma" iz 1988. godine bio sjajan, a da on u mjuziklu ima ulogu Karlosa koju je igrao Antonio Banderas, i koja je "ostala dosta zapamćena".

Ocenivši da su "Žene na ivici nervnog sloma" u Pozorištu na Terazijama "dobar, pravi mjuzikl", Došlo je dodao da igra Karlosa koji je u sredini drame, kao naslednik oca, sa zavodničkim karakterom, koji je tu dramu započeo.

- Publika će dobiti nešto novo, s obzirom da je ovo mjuzikl. Songovi su sjajni, kao miks španske muzike i duha Madrida. Jeste malo prilagođen tekst, ovde ne postoje filmska sredstva, priča je malo sažetija i više oslonjena na komično - rekao je glumac.

Prema njegovim rečima, lik Karlosa je nešto drugačije u odnosu na ono što je ranije igrao, uglavnom prinčeve zavodnike, a ovde je "neko ko se ne snalazi u tome", što mu nudi kao glumcu mnoštvo mogućnosti.

- Nemam mnogo songova, ali ima puno dramskih scena koje su mi beskrajno duhovite i strašno zanimljive - istakao je Došlo.

Nakon višegodišnjeg iskustva u mjuziklima, Došlo priznaje da tek sada počinje potpuno da razume zakonitosti žanra.

- Volim mjuzikl. Divno se osećam u Pozorištu na Terazijama. Sad smo već spojili ekipu gde se svi jako, dobro snalazimo, a i gosti u predstavi su sjajni - dodao je glumac.

Foto: Tanjug/Nemanja Jovanović

Slaven Došlo, glumac

On primećuje da gluma u mjuziklu zahteva posebnu vrstu koncentracije i drugu vrstu scenskog prisustva, dok "aktivnost na sceni uvek mora biti pojačana, jer ćeš u nekom trenutku početi da pevaš".

- Nema preterane dramatizacije, nema se vremena da sada se prave nekakve velike dramske pauze. Sve mora da bude u ritmu, jako, precizno i tačno - naveo je Došlo.

Ostavite komentar