NENAD ZIMONJIĆ SA ŽENOM U ŠOPINGU Izgleda da i posle 20 godina braka strast ne nestaje - evo šta kupuju (FOTO)
Sport
podeli vest:
Trgovinski lanci u Srbiji, pored visokih cena našli su novi način da zarađuju na potrošačima - pomoću lažnih sniženja. Potrošači sve češće u marketima pronalaze akcijske cene koje su iste kao redovne cene. Međutim, u nekim slučajevima akcijske cene budu i drastično više od redovnih cena.
Dinar niže ili više cene
Pored "akcijskih" cena koje su drastično više od redovnih, mogu se videti i "akcijske cene" koje su zanemarljivo malo snižene, obično jedan dinar, ali i one koje su nekoliko dinara više, iako su na akciji.
Posebnu pažnju privukle su cene čokolada, koje su u većini marketa toliko visoke, da potrošači komentarišu na društvenim mrežama kako za taj iznos mogu kupiti odevni predmet. Naime, određena čokolada od 300 grama u marketu sa najnižom cenom košta 279,00 dinara, dok u lancu sa najvišom cenom ovog proizvoda u Srbiji košta 885,99 dinara.
Na mrežama se dosta spekuliše i o tome koliko su određeni lanci marketa do sada uzeli novca od potrošača, s obzirom da sada mogu da snize proizvode za 64%, kao što je slučaj sa praškom za veš koji je sa 2799,00 dinara snižen na 999,00 dinara. Ovakvi popusti mogli su se naći u periodu bojkota trgovinskih lanaca, sa ciljem privlačenja mušterija.
Podsetimo, bojkot velikih trgovinskih lanaca organizovan je zbog najviših cena hrane u Evropi, u periodu od 10. do 14. februara, kada su potrošači bili pozvani da kupuju u manjim trgovinskim radnjama.
BONUS VIDEO:
Iz platforme "Halo, inspektore" procenjuju da su trgovci zbog bojkota do sada izgubili više od 100 miliona evra
14.02.2025
RegionHrvati od subote organizuju jednonedeljni bojkot Konzuma, taj lanac je izabran u anketi u kojoj je učestvovalo 144.732 građana
12.02.2025
RegionNajavljeni su i duži bojkoti s obzirom na veliki pad prometa
06.02.2025
Region
Ostavite komentar