Ekonomija > Biznis

ŠARE KOJE POVEZUJU SVET Er Srbija predstavila novi vizuelni identitet pod sloganom "Na krilima tradicije"

Autor: Promo

28/10/2025 > 10:45

podeli vest:

ŠARE KOJE POVEZUJU SVET Er Srbija predstavila novi vizuelni identitet pod sloganom "Na krilima tradicije"
Foto: Tanjug/AIR Serbia/Ana Spremo


Er Srbija je predstavila novi vizuelni identitet pod sloganom "Na krilima tradicije", koji na savremen i elegantan način spaja kulturno nasleđe, emociju putovanja i pouzdanost nacionalne avio-kompanije.

Novi izgled kompanije prožet je elementima prepoznatljivim za srpsku narodnu ornamentiku - šarama koje su vekovima bile deo svakodnevnog života, tkanina, sovri i kuvera - sada prenetim u moderan vizuelni jezik koji simbolizuje povezanost, toplinu i kontinuitet.

RINA

Inspiracija je pronađena u onome što je oduvek krasilo srpsku kulturu – pažnji prema detalju i poštovanju prema simbolima koji čuvaju zajedništvo. Prepoznatljive geometrijske forme, koje su nekada bile znak dobrodošlice u domaćinstvima, sada su postale prepoznatljiv vizuelni potpis Er Srbije - brenda koji putnike dočekuje istom toplinom i pouzdanošću, ali u modernom, globalno relevantnom obliku.

Dizajn sistema osmišljen je tako da izražava karakter brenda: jednostavan, ali snažan; topao, ali precizan; ukorenjen, ali otvoren. Paleta boja kombinuje nijanse koje asociraju na tradiciju i stabilnost, dok čiste linije i savremena tipografija stvaraju jasan vizuelni identitet koji se lako prepoznaje u svim kanalima komunikacije.

Novi vizuelni identitet nije samo estetska promena – on predstavlja evoluciju brenda koji se razvija zajedno sa svojim putnicima. Er Srbija ostaje dosledna misiji da neguje srpsko gostoprimstvo i prepoznatljivu uslugu, ali istovremeno jasno pokazuje spremnost da odgovori zahtevima savremenog tržišta i digitalne komunikacije.

Kao nacionalna avio-kompanija, Er Srbija ima jedinstvenu odgovornost i privilegiju da bude ambasador kulture, stila i vrednosti zemlje iz koje potiče. Novi identitet ne govori samo o izgledu, već o načinu razmišljanja – o ravnoteži između tradicije i inovacije, između korena i horizonta. U njemu se spajaju emocija putnika, ponos posade i vizija kompanije koja nastavlja da raste i da povezuje svet.

U vremenu uniformisanih globalnih brendova, Er Srbija bira autentičnost. Dok mnoge kompanije teže univerzalnim vizuelnim rešenjima, nacionalni avio-prevoznik svoj identitet gradi na nečemu dubljem - na emotivnom iskustvu putovanja koje  povezuje ljude, destinacije i sećanja.

Upravo zato nova vizuelna platforma nije samo redizajn, već priča o pripadanju – o osećaju da gde god da poletimo, deo doma putuje sa nama.

Kroz ovaj iskorak, Er Srbija potvrđuje poziciju jedne od najdinamičnijih avio kompanija u regionu, koja poštuje tradiciju, a živi budućnost. Novi vizuelni identitet donosi kontinuitet u vrednostima i jasnoću u izrazu -kao vizuelni pečat brenda koji se prepoznaje po svojoj toplini, pouzdanosti i emociji koju putnici nose i dugo nakon sletanja.

Er Srbija – Na krilima tradicije.

BONUS VIDEO: 

Ostavite komentar