AVIO-KARTE IZ SRBIJE NIKADA NISU BILE JEFTINIJE Sve o novoj akciji Er Srbije, evo i kako da uvek letite za male pare
podeli vest:

Nacionalna avio-kompanija Er Srbija ostvarila je istorijski uspeh, prevezavši više od 480.000 putnika tokom septembra – najviše u jednom mesecu od svog osnivanja. Ovaj rezultat potvrđuje snažan rast interesovanja putnika za mrežu destinacija i usluge koje kompanija nudi.
Koliko su na ovaj uspeh uticale promotivne kampanje i posebne ponude, šta donosi nova kampanja koja je trenutno u toku, kao i koje su destinacije najatraktivnije za putnike – otkriva nam Boško Rupić, direktor komercijale i strategije Er Srbije, u emisiji "Uranak" na televiziji K1.
"Ove godinu rekorde obaramo iz meseca u mesec"
- Napredujemo u saobraćaju, tako da je prirodno da i broj putnika raste – 480 hiljada putnika u septembru. Sada smo na nekih 3,5 miliona od početka godine. Prošlu godinu smo završili sa 4,44 miliona, a ovu godinu definitivno idemo iznad nekih istorijskih brojeva, čak i za bivšu Jugoslaviju, kada je imala 23 miliona stanovnika. Tako da će današnja Er Srbija preći cifru od 4,5 miliona putnika, i daleko iznad toga.
Čarter letovi u opadanju
- Čarter najviše zavisi od naših putnika iz Srbije koji putuju. Tu smo imali manji pad od par procenata, ali smo to na vreme identifikovali i uspeli da reorganizujemo posao, kako broj putnika i ceo biznis ne bi trpeli. Danas imamo preko 40 posto transfernih putnika – to su putnici koji putuju iz drugih zemalja ka trećim zemljama, preko Beograda. Imamo manevarski prostor da možemo da upravljamo kretanjima putnika i da ne trpimo uticaj jednog ili drugog tržišta - objasnio je Rupić.
Akcija kampanje jeftinih karata u 80 zemalja
- Kampanja je krenula 6. oktobra i traje do 12. oktobra. Uključena je kompletna naša mreža – preko 80 destinacija. Odnosi se na period putovanja do kraja avgusta sledeće godine, tako da je atraktivna za sve one koji sada planiraju i prolećna putovanja. Sada kupite, a možete da iskoristite do kraja avgusta - kazao je Rupić.
Karte su za praznike skuplje
- Kada su praznici, Nova godina, kada su neradni dani – tada su avioni i hoteli puni. To se poklapa; niko neće prodavati sobu za 100 evra ako može da je proda za 150. Tako je i u avio-saobraćaju. To je jedan manji broj dana. Uvek sugerišemo putnicima da gledaju unapred i da planiraju putovanja ranije, jer može da se dođe do jeftinijih karata i direktne uštede u budžetu - istakao je Rupić.
Koji grad je najatraktivniji
- Postoje zvučna imena koja su uvek u fokusu u ovom jesenjem periodu – to su evropske metropole. Španija i Italija su uvek interesantne. Ovog leta smo imali pet destinacija u Španiji, osam do deset destinacija u Italiji, osam destinacija u Španiji – zavisi koga šta zanima - kazao je.
Od kraja maja – nova linija Beograd–Toronto
- Od kraja maja naredne godine pa do septembra uvodimo direktnu sezonsku liniju između Beograda i Toronta. To će, posle 30 godina, biti prvi direktan redovan let između dve države. Ozbiljan broj naših državljana iz regiona živi u Kanadi, što znači da će Kanada i Srbija od maja biti znatno bliže - zaključio je Boško Rupić u emisji “Uranak” na televiziji K1.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar