GRAĐANI OČEKUJU BRZA I JEDNOSTAVNA PLAĆANJA Mehandžić: Uvođenjem novih rešenja Monri ubrzava razvoj e-trgovine u Srbiji
podeli vest:
Direktor kompanije Monri Payments Nikola Mehandžić izjavio je danas da tržište Srbije ulazi u novu fazu u kojoj korisnici sve više očekuju brza, jednostavna i sigurna plaćanja, kao i da će ta kompanija doneti na tržište mogućnost plaćanja onlajn metodom uz korišćenje Google Pay i Apple Pay novčanika.
"Građani Srbije danas već uveliko koriste Google Pay i Apple Pay novčanike, ali isključivo za plaćanje u prodavnicama, odnosno na fizičkim prodajnim mestima. Monri, kao jedan od vodećih pružalaca usluge u oblasti onlajn plaćanja, donosi na tržište Srbije i mogućnost korišćenja takvih novčanika i u onlajn okruženju, što znači da će građani, kao što danas jednostavno i lako plaćaju svojim telefonima u prodavnici, moći da izvrše plaćanje i onlajn, jednim klikom i autentifikacijom", izjavio je Mehandžić za Tanjug na konferenciji Xperience 2025.
Mehandžić je, takođe, dodao da su onlajn plaćanja u Srbiji u značajnom porastu, a da je prema najnovijim podacima Narodne banke Srbije (NBS) u drugom kvartalu ove godine zabeležen rast od blizu 40 odsto u odnosu na isti preriod prošle godine.
"Danas su plaćanja sastavni deo korisničkog iskustva prilikom onlajn kupovine. Uvođenje novih i jednostavnijih metoda doprineće ukupnom zadovoljstvu korisnika sa jedne strane i povećanju prodaje trgovaca, sa druge", rekao je Mehandžić.
Iz kompanije Monri Payments takođe za Tanjug najavljuju da će na tržištu Srbije uskoro uvesti najnovije globalno rešenje Click to Pay, ali i podsticati dalje korišćenje domaćeg IPS sistema u onlajn okruženju.
Implementacijom novih rešenja za onlajn plaćanje kompanija Monri Payments podstiče rast elektronske trgovine i doprinosi razvoju digitalne ekonomije u Srbiji, što je ključno za dalji ekonomski razvoj i modernizaciju tržišta, navode iz kompanije.
Konferencija Xperience 2025 okupila je danas u Sava Centru u Beogradu više od 500 učesnika iz sveta e-trgovine, privrede i IT sektora, a u fokusu konferencije bile su teme kao što su nove tehnologije, unapređenje korisničkog iskustva i inovacije u onlajn kupovini.
NIKOLA MEHANDŽIĆ, MONRI PAYMENTS: Fintech govori jezikom banaka i razume potrebe korisnika
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar