MUP O EKSPLOZIJI U CENTRU BEOGRADA Evo šta su vatrogasci zatekli na mestu stravične nesreće (VIDEO)
Vesti
podeli vest:
Američki proizvođač sportske obuće i opreme Najki zabeležio je neočekivani rast kvartalnih prihoda, ali istovremeno upozorio da veći troškovi carina i izazovi na kineskom tržištu nadalje koče oporavak poslovanja.
U najnovijem izveštaju za prvo tromesečje fiskalne 2026. koje se završilo u avgustu, Najki je ostvario prihod od približno 11,72 milijarde dolara, što predstavlja rast od jedan odsto na godišnjem nivou.
Kad je reč o profitu, kvartalna neto dobit iznosila je 727 miliona dolara, što je pad od 31 odsto u odnosu na isti period godinu ranije.
Izvršni direktor kompanije Eliot Hil, koji je prošle godine najavio povratak sportskim korenima brenda, istakao je da se zamah preokreta već oseća, prenosi Rojters,
Kompanija je agresivno čistila zalihe i smanjila "lajfstajl" linije, stavljajući naglasak na inovativne sportske modele, poput "vomera" i "P-6000", koji su doprineli dvocifrenom rastu u segmentima trčanja, treninga i košarke u Severnoj Americi.
Najki se tako vratio rastu prodaje u ovom regionu nakon skoru godinu dana.
Analitičari pozdravljaju smanjenje zaliha, navodeći da je njihov obim smanjen za dodatnih dva odsto u odnosu na prethodni kvartal.
Firma ipak upozorava da je nove američke carine koštaju oko 1,5 milijardi dolara - više nego što se prvobitno procenjivalo - dok istovremeno veliki popusti smanjuju profitne marže.
Kinesko tržište ostaje slab deo poslovanja za Najki, jer lokalni brendovi agresivno konkurišu nižim cenama, dok oporavak tamošnje ekonomije i veleprodaje ide sporije od očekivanog, dodaje britanska agencija.
KAKVE VEZE IMAJU BOROVO I ADIDAS? Legendarni model patika isključivo se pravio u Jugoslaviji
BONUS VIDEO:
Detaljno obrazloženo i zbog čega je Miloš Vučević dobio orden
pre 3 sata
Srbija
Ostavite komentar