
GDE SU GUŽVE DANAS U BEOGRADU? Kolaps na dve tačke - a Autokomanda prazna! Ovde su se stvorile nesnosne kolone (FOTO)
podeli vest:

Ako se pitate gde su gužve danas u Beogradu - trebalo bi da pogledate u pravcu dva mosta na kojima su se stvorile dugačke kolone. Kolaps u Beogradu usred špica napravio se na Pančevačkom mostu i Gazeli.
Iznenađenje je da je ovog popodneva saobraćaj na Autokomandi prohodan.

Naxi kamere screenshot
Pogledaj galeriju

Naxi kamere screenshot
Pogledaj galeriju

Naxi kamere screenshot
Pogledaj galeriju

Naxi kamere screenshot
Pogledaj galeriju
U Takovskoj su manje gužve, a većih zadržavanja u ostalim krajevima prestonice nema.
BONUS VIDEO
VEŠTAČKI SIR PREPLAVIO TRŽIŠTE Mlekari upozoravaju na dramatične posledice!
Rafovi su prepuni "mlečnih proizvoda" koji su u stvari napravljeni sa palminim ulljem!
pre 4 sata
Green World
Ostavite komentar
D. Lukić
Umesto da pišete, citiram; »Kolaps u Beogradu usred špica napravio se na Pančevačkom mostu i Gazeli«, napišite konačno i zašto dolazi do kolapsa na tim mostovima, pa pođimo redom; Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda je 17.12.2019. u »ruke« dobila idejni projekat mosta preko Dunava kod Ada Huje koji je plaćen oko 730.000 evra sa PDV. Da su nadležni odmah počeli sa realizacijom izgradnje mosta Ada Huja, danas, više od pet (5) godina kasnije, taj most bi sigurno bio izgrađen, pa bi se na njega preusmerio saobraćaj motornih vozila sa Pančevačkog mosta, koji je inače udaljen oko 2,6 km uzvodno, a Pančevački most bi konačno mogao da dočeka urgentnu rekonstrukciju na koju čeka više od deset (10) godina. Mediji su 09.02.2018. objavili, da bi umesto rušenja Starog savskog mosta i izgradnje novog mosta na njegovom mestu, optimalno bilo, da se 4-5 m uzvodno od Starog mosta izgradi novi most za motorna vozila i tramvaje, dok bi se Stari most rekonstruisao u pešačko-bicikljistički most. Tako bi se bez prekida saobraćaja izgradio i novi most i rekonstruisao Stari most. Na žalost, nadležni na tu ideju više od 2,5 godine nisu reagovali, pa je investitor Beograda na vodi »pod okriljem korone« izgradio dve stambene zgrade izvan regulacione linije Beograda na vodi, pa to više nije bilo moguće realizovati i zato su i gužve na mostu Gazela. Posledica izgradnje te dve stambene zgrade je i da su nadležni morali da smanjuju širinu novog mosta, pa biciklističke staze nisu celom dužinom novog mosta, već samo do iznad Savske promenade, a onda u lift i silazak na Savsku promenadu.