CENTAR BEOGRADA ĆE SE PROMENITI Trg Republike nećete moći da prepoznate - sve će biti bolje!
Šapić je istakao i značaj saobraćajnog rasterećenja kada se ovo sprovede
11.02.2025
BeogradGradonačelnik je naveo da ostaje da se raspiše nabavka za nove trolejbuse ili elektrobuse
podeli vest:
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da će prvi od 25 poručenih novih tramvaja stići na beogradske ulice na proleće, dok će semafori na Autokomandi, kako je najavio, biti pušteni u rad od idućeg vikenda, 22. februara.
Šapić je na konferenciji za novinare rekao da je u planu i reparacija 25 španskih tramvaja.
- Sa reparacijom 25 španskih, sa (nabavkom) 25 turskih koji kreću da stižu od proleća i sa 100 novih koje smo raspisali, to će biti 150 tramvaja. Nikada Beograd nije imao 150 novih tramvaja u upotrebi - naveo je Šapić.
Podsetio je da raspisana nabavka 300 autobusa i 100 tramvaja i najavio da će do kraja godine stići svih 150 autobusa koji su naručeni krajem prošle godine.
Naveo je da ostaje da se raspiše nabavka za nove trolejbuse ili elektrobuse i dodao da veruje da će biti izabrani elektrobusi. Šapić je najavio da će semafori na Autokomandi biti pušteni u upotrebu idućeg vikenda, 22. februara i podsetio da će se semafori nalaziti unutar kružnog toka, što je, kako kaže, prvi takav slučaj u Srbiji.
Naveo je da očekuje da Stari savski most bude skinut do proleća, dok će prvi obrisi novog mosta moći da se vide krajem godine. On je podsetio da su u toku radovi na Trgu Nikole Pašića, gde se širi kolovoz, kao i da su u toku radovi na garažama u Vlajkovićevoj i Skerlićevoj.
Šapić je istakao i značaj saobraćajnog rasterećenja kada se ovo sprovede
11.02.2025
BeogradGradonačelnik Beograda istakao je da kod ove gradske uprave svi znaju gde idu sredstva
03.02.2025
BeogradGovoreći o projektima koje je grad završio, naveo je rekonstrukciju ulice Dragoslava Jovanovića, Bulevara Zorana Đinđića, Prizrenske ulice, proširivanje stajališta na Zelenom Vencu.
Najavio je takođe novo idejno rešenje za raskrsnicu kod Studentskog grada, a do kraja godine spajanje Karađorđeve sa Bulevarom Vudroa Vilsona, kao i završetak radova na kružnom toku koji spaja Bulevar Vudroa Vilsona i Bulevar Vojvode Mišića.
Šapić je naveo da Grad nije odustao od autobuskog stajališta "Jug", a da je raspisana javna nabavka i za staničnu zgradu novog "BAS-a".
On očekuje ove godine raspisivanje javne nabavke za izgradnju pešačko-biciklističkog mosta preko Save. Gradonačelnik je pokazao i slike pobedničkog rešenja na konkursu za novi zoološki vrt na Adi Ciganliji i podsetio da Grad ne može da konkuriše za zaštitu Kalemegdanske tvrđave od strane UNESKO-a dok se ZOO park ne izmesti.
Najavio je takođe da će Grad sledeće nedelje predstaviti prvu fazu bezbednosnog projekta o umrežavanju kamera u školama. Šapić je naveo da bi u narednih mesec dana sa Vladom trebalo da bude potpisan ugovor o projektovanju tunela od Autokomande do Senjaka.
BONUS VIDEO:
Životni standard Beograđana je sada mnogo bolji
31.01.2025
BeogradParking u Beogradu nećete morati da plaćate sve od petka u 21 sat pa do utorka od 7 časova
13.02.2025
SrbijaJoš jedan bezobziran učesnik saobraćaja
13.02.2025
BeogradNeki će ovog vikenda imati pravi mini odmor i spojiti čak tri dana, a ako neko pak bude radio za praznike sleduje mu dupla dnevnica
13.02.2025
BeogradOd Tesle do Mišića, ovi genijalci i heroji su došli iz višečlanih porodica
26.03.2025
Reportaža
Ostavite komentar
D. Lukić
Izjavom, citiran; »da očekuje da Stari savski most bude skinut do proleća, dok će prvi obrisi novog mosta moći da se vide krajem godine« gradonačelnik Beograda je samo još jedanput pokazao, da ne poznaje materiju o kojoj govori. Naime, proleće počinje 20.03.2025., dakle za 35 dana, dok će priprema za uklanjanje čelične konstrukcije mosta trajati mnogo duže, da ne kažem par meseci. Rešetkasta čelična konstrukcija luka Starog savskog mosta je spojena zakovicama, pa se luk mosta dužine 106.2 m mora prvo uz pomoć Arhimedovog zakona podići sa nosećih stubova i preneti na lokaciju na kojoj bi mogao i dalje da bude u funkciji mosta ili na kojoj bi se demontirao na male delove. Da bi se to realizovalo potrebno je obezbediti dva para (2+2) tank barži i na svakom paru tank barži izgraditi rešetkaste konstrukcije koje bi nosile luk mosta. Pri tome treba pažljivo izračunati visinu rešetkaste konstrukcije, kako bi na dan uklanjanja luka mosta vodostaj reke Save bio optimalan za tu operaciju. Kada se ukloni čelična konstrukcija mosta tek onda se pristupa uklanjanju nosećih stubova, pa je više nego očigledno, da izgradnja novog mosta neće početi do kraja ove, 2025. godine. Inače, za operaciju demontaže Starog savskog mosta neophodna je saglasnost Savske komisije koja uređuje plovidbu rekom Savom.