NENAD ZIMONJIĆ SA ŽENOM U ŠOPINGU Izgleda da i posle 20 godina braka strast ne nestaje - evo šta kupuju (FOTO)
Sport
Beogradski trolejbusi su na izmaku snage i nešto mora da se menja, kazao je Šapić
podeli vest:
Beogradski trolejbusi su na izmaku snage i došlo je vreme da se vozni park ili obnovi ili da se uvedu eletrobusevi. Ono što je prednost modernih električnih autobusa je fleksibilnost na linijama i ukidanje kontaktne mreže, kazao je Aleksandar Šapić.
Ali, kako je objasnio, postoji mogućnost da grad umesto da sam kupuje skupe električne autobuse uđe u novo partnerstvo s privatnim investitorima.
"Želim da se što manje grad zadužuje da bi investirao u vozila i zato smo napravili takve ugovore s privatnim preduzetnicima, gde je uslov ugovora bio da oni investiraju. Privatnici su investirali stotine miliona evra, videćemo možda da tu (sadašnje trolejbuske linije) otvorimo javno privatno partnerstvo da bi tu neko investirao", najavio je Šapić.
Ukoliko se grad odluči da se obnovi trolejbuski vozni park, sistem će ostati isti. Ukoliko se odluči za električna vozila, tražiće se privatni partner ili će se ići na kupovinu iz budžeta.
Trolejbuske linije danas su: 19, 22, 28, 29, 40 i 41. Linija 21 privremeno je autobuska.
Elektrobusevi GSP-a rade na linijama EKO1 i EKO2, a privatnih prevoznika na liniji 79.
BONUS VIDEO:
Gradonačelnik je kazao i da se ne pravi parapolicija, te da "Beli" nemaju dovoljno kapaciteta...
25.12.2024
BeogradOkupljeni su prvo prosuli crvenu farbu po pločniku, a došlo je i do nasrtanja najpre na obezbeđenje
25.12.2024
PolitikaEkipe Hitne pomoći su noćas intervenisale ukupno 88 puta, od toga 23 na javnom mestu
25.12.2024
BeogradSaobraćajno preduzeće Lasta danas je nenajavljeno obustaviloa obavljanje prevoza na prigradskim i lokalnim linijama
24.12.2024
Beograd
Ostavite komentar
D. Lukić
U mestu Komarom, Mađarska nalazi se jedna od fabrika električnih autobusa najvećeg svetskog proizvođača električnih vozila BYD. Trenutno u Evropi u 10 država i preko 50 gradova više od 5.000 električnih autobusa BYD prevozi u javnom saobraćaju stanovnike tih gradova. Imajući to u vidu postavlja se pitanje, zašto bi Beograd i dalje kupovao »No Name« električne autobuse i to u javno-privatnom partnerstvu, kada je mnogo jeftinije, da Beograd uzme kredit od Evropske investicijske banke – EIB ili Evropske banke za obnovu i razvoj - EBRD. Jedini »problem« je, da bi i EIB i EBRD kontrolisale, kako tender za javnu nabavku električnih autobusa, tako i sve tokove novca, pa ne bi bio moguć »by pass« tokova novca.