Fun Box > Putovanja

DVE PORODICE IZ SRBIJE REZERVISALE SMEŠTAJ U GRČKOJ PREKO BOOKINGA, PA OSTALE NA ULICI Evo kako da se zaštitite

Izvor: K1info

05/08/2025 > 20:05

podeli vest:

DVE PORODICE IZ SRBIJE REZERVISALE SMEŠTAJ U GRČKOJ PREKO BOOKINGA, PA OSTALE NA ULICI Evo kako da se zaštitite
Foto: k1infoo/shutterstock


Dve porodice koje su rezervisale smeštaj u luksuznom objektu u Nikitiju na Sitoniji preko popularnog sajta Booking.com doživele su neprijatno iznenađenje po dolasku.

Vlasnik objekta, ili osoba koja se predstavila kao vlasnik, odbio je da ih primi, tvrdeći da nema veze sa navedenim vilama i savetovao ih da se obrate Booking.com-u.

Iako je Booking.com ubrzo vratio novac, pronaći novi smeštaj bilo je izuzetno teško. Jedna porodica je uspela da pronađe smeštaj za ceo boravak, dok je druga uspela da rezerviše smeštaj samo za jednu noć.

Pixabay.com

Ovaj incident upozorava putnike da budu oprezni prilikom online rezervacija, posebno kada putuju sa decom.

Šta uraditi ako ostanete bez smeštaja?

1. Odmah kontaktirajte Booking.com
Pozovite korisničku podršku sajta čim primetite problem. Booking ima obavezu da vam pomogne u pronalaženju alternativnog smeštaja ili povratu novca.

2. Sačuvajte svu komunikaciju i dokaze

Čuvajte sve poruke, mejlove, SMS-ove i podatke o rezervaciji. Ovo može biti važno ako budete podnosili žalbu ili tražili kompenzaciju.

3. Potražite alternativni smeštaj što pre
Koristite druge sajtove ili lokalne agencije za brzo pronalaženje smeštaja. Ako je moguće, zatražite pomoć i od Bookingove službe za hitne slučajeve.

Shutterstock

4. Obratite se lokalnim turističkim informacijama
Turističke organizacije često imaju podatke o slobodnim kapacitetima i mogu vam pomoći da pronađete smeštaj.

5. Ako ste u inostranstvu, kontaktirajte ambasadu ili konzulat

U slučaju većih problema, ambasada može pružiti dodatnu podršku ili savete.

6. Razmislite o alternativnim opcijama smeštaja
Ponekad su pansion, hosteli ili apartmani bolja i sigurnija opcija u hitnim situacijama.

Kako proveriti smeštaj pre rezervacije?

Rezervacija smeštaja preko interneta može biti jednostavna, ali ponekad može doneti i neprijatna iznenađenja. Da biste izbegli neprijatnosti poput onih koje su nedavno doživele dve porodice u Grčkoj, važno je da pre rezervacije pažljivo proverite smeštaj. Evo nekoliko ključnih saveta kako da to uradite.

Najvažniji pokazatelj kvaliteta smeštaja su iskustva prethodnih gostiju. Obratite pažnju na prosečnu ocenu, broj komentara i detaljne opise uslova smeštaja, posebno na teme kao što su čistoća i komunikacija sa domaćinom.

Shutterstock

Budite oprezni ako su slike previše savršene ili ih ima malo. Možete koristiti Google pretragu slika da biste proverili da li su fotografije originalne ili preuzete sa drugih mesta.

Pre rezervacije postavite pitanja o uslovima smeštaja, dostupnosti parkinga, Wi-Fi mreže i pravilima otkazivanja. Na osnovu odgovora steći ćete utisak o pouzdanosti domaćina.

Rezervišite smeštaj preko poznatih i sigurnih platformi kao što su Booking.com, Airbnb ili Expedia, koje imaju sistem zaštite putnika i proveravaju svoje partnere.

Uporedite adresu smeštaja sa mapom i istražite okolinu. Proverite udaljenost od ključnih tačaka kao što su plaža, centar grada ili prevoz.

Ako imate sumnje, slobodno tražite od vlasnika aktuelne slike ili video kako biste stekli bolji uvid u stanje smeštaja.

Dobro proučite uslove rezervacije, kako biste znali svoja prava u slučaju otkazivanja ili problema sa smeštajem.

BONUS VIDEO:

Ostavite komentar