POČEO SVENARODNI SABOR U NIŠU: Nastupila kulturno-umetnička društva, građani pristižu na mesto manifestacije
Vesti
podeli vest:
Scenaristkinja kultne serije „Ubice mog oca“, Nataša Drakulić, bila je gošća emisije „Prvi red“ na televiziji K1, gde je otvoreno govorila o nastanku serije, izazovima tokom snimanja, ali i ličnim pričama koje su utkane u zaplete i likove.
„Mi tu seriju jako volimo – kompletna ekipa, glumci... Kada se rade „Ubice“, to je jedna posebna vrsta snimanja. Idete na svaki snimajući dan, bez obzira na to koliko on trajao – da li 12 sati, što je uobičajeno, ili se to nekada i probije. Da nema tog žara, prvo među glumcima, a onda i u ekipi – jer nama ista ekipa radi i na drugim projektima, „Ubice“ ne bi bile to što jesu. Ja, koja ih pišem, za neke druge projekte imam stvaralačku krizu i moram da se nateram, ali kada radim ovu seriju, tada ustanem sat-dva ranije i legnem kasno. Ne postoji neka vrsta umora. Ako i dalje osećamo isti taj žar koji imamo od 2016. godine, kada je počelo snimanje, a pisanje i ranije – i ako to uspe da se vidi kao krajnji proizvod, onda je to za nas velika satisfakcija da budemo što bolji“, iskreno je rekla Drakulić.
U sedmoj sezoni, tema serije su trgovina organima i, kako kaže, „uslovno rečeno, elitna prostitucija“:
„Tu smo se malo sakrili. Trgovina organima mogla je da se ispriča iz više uglova, ali smo se trudili da bude što atraktivnija, jer je to zaista veliki problem. Iskreno, nisam ni znala koliko, dok nisam počela da istražujem. Saznala sam da mnogo ljudi prodaje organe zbog siromaštva – i to mi je bilo baš porazno. Postoji jedan čovek u mom životu, moj životni prijatelj, koji godinama pokušava da nađe organ za sebe. Čak ni ljudi iz njegovog najbližeg okruženja nisu bili kompatibilni donori. Kada se sve to uzme u obzir, izbor teme bio je logičan. U svakoj priči postoji lični momenat. Uvek kada stvarate nove likove, dajete im imena koja su vama bliska – što je možda banalan primer, ali ide i dalje, uvek dodate nešto lično. Mnogo je lakše pisati kada prepoznajete nešto takvo.“
O prvoj sezoni, koja je doživela ogromnu popularnost, kaže:
„Ja sam veliki konzument svega što ima veze s kriminalističkom literaturom. Pisali smo seriju ne očekujući da će ikada biti snimljena. Voleli smo je od starta. Potrajalo je, dve godine smo kucali na vrata, molili – i kada se to konačno dogodilo, niko nije očekivao toliku histeriju sa svakom novom epizodom.“
Popularnost serije otišla je toliko daleko da ni članovi porodice nisu znali detalje:
„Vrlo su se raspitivali, pokušavali da saznaju nešto. Čak ni rođenoj majci nisam otkrila, iako je bila uporna i pretila mi rečima: „Rodila sam te i gajila od kilograma mesa“, ali sam joj rekla da ne mogu da joj kažem – da je ugovor takav. Nisam joj rekla i zato što ima jednu nerazdvojnu prijateljicu kojoj bi to sigurno prenela.“
U sedmoj sezoni, jedan od upečatljivijih likova je povratnik Marjanović, kojeg igra Tihomir Stanić:
„Tika Stanić je zamalo ostao bez uloge. Prvobitno je bila planirana za Žarka Lauševića. Spletom okolnosti, Žarko nije mogao da dođe, što se ispostavilo kao dobar potez za njegovu ulogu u „Službeniku“ – ali, nažalost, njegova prerana smrt je ogromna tragedija za našu kinematografiju. Sara mi je tada rekla da moram da nađem jakog glumca koji može da nosi seriju. Taj lik mi je jedan od najdražih, najviše volim da pišem njegove monologe. Zove se po mom ličkom kumu – Marjanoviću. Sara je predložila Tiku, koji je rekao da mu ne pada na pamet da ide na kasting. Gaga se već ljutio. Agencija koja sa nama radi ima prostorije u kraju gde on stanuje, i desilo se da Tika naiđe baš kad oni izlaze – Gaga ga vidi i zna sa kim ima posla. Uživam da pišem njegove duge monologe. Mnogo puta smo morali da menjamo raspored snimanja – i uvek prvo pitam Tiku. Znam da scenu nije ni pogledao, ali način na koji taj čovek uči tekst je neverovatan. On ima dve strane teksta, a pre će da pogreše oni koji imaju dve-tri replike, nego on. To je za svako poštovanje.“
Ne zaboravlja ni ostale glumce, poput Marka Janketića:
„Janketić je najveći šaljivdžija. Mi u režiji imamo slušalice i uvek čujemo šta pričaju. Nekad reditelji skinu slušalice kada je on u pitanju – jer ako ne peva, zasmejava ekipu ili priča sam sa sobom. Pun je energije. Ako se ne šali s ekipom... A jako su voljeni od strane ekipe, što je jako važno. Kada on i Vuk dolaze, Markova energija... Ja ne znam od čega je taj čovek.“
O Slavku Štimcu i Anici Dobroj kaže:
„Slavko i Anica su najskromniji ljudi koje poznajem. Srede se, čekaju svoj red. Svi očekuju da su zvezde i da imaju prohteve – oni ih nemaju.“
Serija je, priznaje, ostavila dubok trag u njenom životu:
„Ubice“ su mi promenile život. Donele su mi večna prijateljstva, što nije uobičajeno. Dobila sam jednog brata – Vuka Kostića. Mora da me sluša jer sam starija devet meseci. Na prvu mi uopšte nije bio simpatičan – čak ni na fakultetu. Sa njegove klase sam volela Rašu Bukvića, a Vuk mi je bio nešto potpuno drugo. S jedne strane smo slični, s druge potpuno različiti. U mladosti sam sebi delovala ozbiljno, a on je to osetio. Da ćemo postati ovako bliski – ne bih verovala.“
Govoreći o liku koji Vuk Kostić tumači, otkriva:
„Njegov lik je bio zamišljen kao mlađi i da mu ovo bude prvi slučaj. Gaga nije bio zadovoljan kastingom, i došlo je do promene. Reditelj je glavni kada je u pitanju kasting – odluka je samo njegova. Bila sam iznenađena izborom, ali sam videla šta je tražio – sirovinu. Vuk zna sa oružjem, zna da se ponaša u tim situacijama, pokazao je da želi tu ulogu i dan-danas je voli. Imamo običaj pred snimanje – odemo kod prijatelja na Savi na ručak, prolazimo scenu po scenu i razgovaramo. On voli da doda replike. „Koji tačno deo ne razumete?“ – to je njegov original. Kada vidim kako razmišlja dok čita scenario, znam da mogu da mu verujem. Želi najbolje toj ulozi – kao i ja.“
Otkrila je i jednu muzičku anegdotu u vezi sa Halidom Bešlićem:
„Halid se uopšte nije slagao da snimi tu pesmu. Ona je godinama stajala u fioci kod njegovog kompozitora Džeronima. Kada je pristao, rekao je da se ja čujem sa kompozitorom i odaberem pesmu. „Doći ću u Beograd na dan snimanja i kraj priče.“ Mirko nam je poslao pet pesama – sve su odgovarale scenariju – ali „Ja bez tebe ne mogu da živim“ bila je pun pogodak. Mirko je rekao da Halid nikako neće da je snimi. Bila sam zbunjena: „Kako neće?“ Jedva sam ga ubedila. Na kraju sam i ja završila u spotu jer on nije znao ni reči kada smo počeli da snimamo, pa sam mu bila sufler.“
Na kraju razgovora, Drakulić je otkrila da već piše scenario za osmu sezonu, ali detalje nije želela da otkriva.
„Ja ću scenario napisati. Znam uvek unapred o čemu bi se radilo. Temu nikako ne smem da kažem. Uvek imam tu poslednju scenu, i kada bismo znali da je kraj – snimili bismo je. A možda smo je već i snimili“, tajanstveno je zaključila u emisiji „Prvi red“ na televiziji K1.
BONUS VIDEO:
Reditelj novih nastavaka je Miloš Kodemo, dok su scenario pisali Nataša Drakulić i Predrag Antonijević
17.02.2023
Film/SerijaVuk Kostić poznati domaći glumac ne privlači toliko često pažnju na sebe, ali njegove uloge nikada nisu prošle nezapaženo
06.12.2024
CelebrityOsmeh na licu mnogo govori
30.11.2024
CelebrityLužnice su bile poznate od davnina, u njihovim mineralnim vodama su se iscelili i ratni veterani
pre 23 sata
Reportaža
Ostavite komentar