Showbizz > Celebrity

CEO STAN U SPOTU! Ko je naš pevač koji je iskeširao 100.000 evra za ekranizaciju, a dve koleginice mu dišu za vrat?

Autor: Dina Petronijević

28/11/2025 > 21:12

podeli vest:

CEO STAN U SPOTU! Ko je naš pevač koji je iskeširao 100.000 evra za ekranizaciju, a dve koleginice mu dišu za vrat?
Foto: ATA Images


Iako snimanje novih pesama i spotova zahteva značajna ulaganja, iznosi koje su neke domaće zvezde izdvojile za vrhunsku produkciju dostižu prave rekorde. Vrhunski producirane ekranizacije često koštaju i po nekoliko desetina hiljada evra, a ulaganje u vizuelni identitet postaje zaštitni znak pevača.

Oni sa mnogo nastupa i visokim honorarima najlakše se odlučuju da investiraju u spot koji će ostaviti snažan utisak.

Prijovićka na "Zvuk tišine" dala 40.000 evra

Jedan od aktuelnih primera velike investicije je Aleksandra Prijović. Spekuliše se da je Prijovićka za ekranizaciju pesme "Zvuk tišine", po kojoj nosi ime ceo album, izdvojila oko 40.000 evra.

Međutim, kada je reč o apsolutnim rekordima, prednjače imena koja ne štede na vizuelnom spektaklu: Dragana Mirković i Saša Kovačević.

Dragana Mirković: Rekord postavljen devedesetih

Dragana Mirković je još tokom devedesetih godina postavila standard koji se do danas teško dostiže. Za ekranizaciju pesme "Za mene si ti" potrošila je neverovatnih 90.000 evra – iznos koji je u to vreme bio gotovo nezamisliv i prava avangarda u domaćoj produkciji.

Saša Kovačević: Apsolutni savremeni rekorder

Apsolutni rekord u savremenoj produkciji drži Saša Kovačević. Njegov spot za pesmu "Prevarena", sniman na više egzotičnih lokacija i uz angažovanje filmske ekipe, koštao je oko 100.000 evra, čime je postao jedan od najskupljih muzičkih spotova ikada snimljenih na ovim prostorima.

Ovakva ulaganja jasno pokazuju da su domaći izvođači spremni da plate visoku cenu kako bi publici ponudili pravi mali filmski doživljaj.

BONUS VIDEO:

Ostavite komentar