Priče > Društvo

GRAĐANI se žale na "ćutanje ADMINISTRACIJE": Nadležni organi su po ZAKONU obavezni da postupaju u ROKOVIMA

Zaštitnik građana Zoran Pašalić danas je, u okviru prakse "Otvorena vrata Zaštitnika građana" lično razgovarao sa građanima

Izvor: K1info/Tanjug

28/07/2023 > 13:36

podeli vest:

GRAĐANI se žale na "ćutanje ADMINISTRACIJE": Nadležni organi su po ZAKONU obavezni da postupaju u ROKOVIMA
Foto: Youtube PrintScreen


Zaštitnik građana Zoran Pašalić danas je, u okviru prakse Otvorena vrata Zaštitnika građana lično razgovarao sa građanima iz cele Srbije koji su mu se najviše žalili na rad republičkih fondova za zdravstveno, penziono i invalidsko osiguranje, kao i na rad građevinske inspekcije i lokalnih centara za socijalni rad, navodi se u saopštenju Zaštitnika građana.

- Godinama unazad dobijamo brojne pritužbe građana na "ćutanje administracije", jer uopšte ne postupaju ili sa velikim zakašnjenjem postupaju po zahtevima građana. Podsećam nadležne organe da su obavezni po zakonu da postupaju u određenim rokovima po zahtevima i pritužbama, jer građani moraju pravovremeno da dobiju informaciju koja bi im pomogla - rekao je on.

U saopštenju se navodi da su se građani Zaštitniku građana danas najviše prituživali na probleme koje imaju u ostvarivanju prava iz oblasti zdravstvenog i penzijsko-invalidskog osiguranja, zatim imovinsko-pravnih odnosa, kao i na rad lokalnih centara za socijalni rad zbog prepreka u ostvarivanju Ustavom i zakonom garantovanih prava.

Prijem građana u sedištu Institucije Zaštitnika građana, koji u kontinuitetu traje već šest godina, bio je privremeno prekinut tokom vanrednog stanja uvedenog zbog pandemije korona virusa u martu 2020. godine, ali je odmah posle okončanja te situacije obnovljena praksa ličnih susreta i razgovora Zaštitnika građana sa građanima.

Ostavite komentar