AKO VIDITE OVO VOZILO, PRIPAZITE GDE ĆETE PARKIRATI! Kamera vreba
podeli vest:

U Baden-Virtembergu se trenutno testira upotreba skenirajućih vozila za kontrolu parkiranih automobila, javila je nemačka novinska agencija dpa. Od sredine aprila, tehnologija je testirana u blizini Univerziteta Hoenhajm u Štutgartu.
Vozila za skeniranje, prema Ministarstvu saobraćaja Baden-Virtemberga, imaju kamere na krovu koje prepoznaju registarske tablice parkiranih vozila tokom vožnje. Ovi se zatim upoređuju sa bazom podataka. Međutim, kontrola putem skeniranja vozila je moguća samo tamo gde je parking kazna digitalno snimljena. To znači da je potrebno koristiti parking mašine ili mobilne aplikacije u koje se unosi registarski broj vozila, objasnilo je ministarstvo. A šta se dešava ako je parking automat pokvaren? Ovo je objasnio portal echo24.de.
Oko Univerziteta u Hoenhajmu, jedno skenirajuće vozilo sada kontroliše šest parking zona kampusa, tražeći nepropisno parkirana vozila i vozila bez parking kazne. Od marta, novi zakon dozvoljava upotrebu takve tehnologije u Baden-Virtembergu. Ova vrsta tehnologije se već neko vreme koristi u inostranstvu.
Skeniranje vozila može proveriti 1.000 vozila na sat: Hajlbron razmatra uvođenje
Ministarstvo saobraćaja Baden-Virtemberga se nada da će ova tehnologija povećati efikasnost kontrole parkiranja. „Jedna osoba sa vozilom za skeniranje može da proveri do 1.000 vozila na sat, dok peške mogu da provere samo 50“, rekao je portparol agenciji DPA. Pored toga, ministarstvo se nada većoj bezbednosti saobraćaja - brže otkrivanje nepropisno parkiranih vozila smanjiće prepreke za autobuse, pešake i bicikliste.
Skeniranje vozila već hvata prekršioce pravila parkiranja u Strazburu
Skenirajuća vozila se već koriste u Strazburu za praćenje onih koji prekrše pravila parkiranja. Sada bi ih mogao dobiti i Baden-Virtemberg.
Među većim gradovima na jugozapadu Nemačke, neki pokazuju veliko interesovanje za ovu novu opciju kontrole. Na primer, Frajburg planira da učestvuje u pilot projektu. Grad Manhajm, prema rečima portparolke, izrazio je interesovanje Ministarstvu saobraćaja da postane model grad za uvođenje ove tehnologije. Hajdelberg i Hajlbron trenutno razmatraju moguću prijavu, dok Tibingen i Ulm žele prvo da vide kakva iskustva imaju drugi gradovi
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar