MANJA GRČIĆ otkrila zbog čega TREBA GLEDATI K1 TELEVIZIJU: Evo šta sve čeka gledaoce na 109. kanalu
Stigao je novi talas emisija u produkciji K1 TV, a tu su i stare, prepoznatljive autorske emisije, vizuelno i programski doterane
06.10.2023
DisplayIskušenja su svakodnevna, naročito ako težiš da budeš bolji čovek, smatra jedna od najuspešnijih domaćih menadžerki
podeli vest:
Čovek nikada ne ostvari sve svoje želje, ni u životu ni u poslu tako da naša očekivanja nisu bila da odmah ostvarimo sve planove, kad je osnovana TV K1. Ono što je bio cilj jeste da uzdižemo kvalitetnu televiziju, sa visokom produkcijom i drugačijim programskim sadržajem. Stremili smo da stvorimo oazu kvalitetnih saradnika, ispred i iza kamera, koji će biti svoji i koji će, kada se ugase kamere, biti ponosni na to što su uradili. Mislim da smo, za sada, u tome uspeli. Ali ćemo nastojati da i dalje gradimo i usavršavamo naše polazište. Tek smo postavili temelje.
Ovako u razgovoru za TV reviju priča Manja Grčić. Novinarsku karijeru počela je pre više od 20 godina na TV B92 i proslavila se mitskim prilogom o "Čedinoj zebri" ispred Skupštine. Đak je jedne od najpriznatijih novinarskih škola na svetu – Lids univerziteta u Engleskoj, sa praksom na BBC-u.
Tokom karijere, postala je poznata i priznata u domenu stvaranja i kreiranja imidža mnogih televizija, programa i TV lica.
U bogatoj menadžerskoj biografiji Manje Grčić stoji: postavljanje i podizanje Fox televizije u Srbiji, 2006. Sa istim entuzijazmom, ona donosi uspeh i visoke rejtinge slovenačkoj televiziji u vlasništvu MTG-ja, švedske medijske korporacije. Bila je direktor TV B92, potom i TV Prva, gde joj je glavni zadatak bio da, osim finansija, poveća gledanost i u tome je bila više nego uspešna.
Stigao je novi talas emisija u produkciji K1 TV, a tu su i stare, prepoznatljive autorske emisije, vizuelno i programski doterane
06.10.2023
DisplayManja Grčić, direktorka "Tačno" naglasila je važnost saradnje velikih agencija i navela da je ovo veliki korak za agenciju Tanjug
06.06.2023
SrbijaSa Željkom Joksimovićem je 2019. osnivala kompaniju Minacord Media koju čine televizije – K1, TV Doktor i Kazbuka, a sa Jovanom Joksimović iste godine osniva agenciju za integrisane komunikacije Majo Public. Od 2021. suvlasnik je i direktor kompanije Tačno (Tanjug).
Čemu u informativnom programu dajete preimućstvo?
Kojom biste se emisijom ili istraživanjem pohvalili? Foto: Miša Obradović/K1
- Danas svako može da pronađe istraživanje kojim će da se pohvali. Ja bih se pohvalila našim izveštavanjem u teškim momentima, što smo odgovorni i dostojanstveni u svemu što radimo. Pohvalila bih se našim jutarnjim programom "Uranak", koji je, sigurna sam, najbolji u regionu.
Kako se ocenjuju vaše zabavne emisije?
- Mislim da je naš zabavni program, na kraju, uvek društven i pomalo ozbiljan. Na primer, "Kec na 11" je emisija koja je krenula iz zabave, ali suštinski ona, osim što zabavlja, donosi neverovatne priče. U njoj možete da vidite i čujete izuzetne ličnosti koji su retko u medijima. Umemo da tragamo i biramo! Mislim da nemamo sto odsto zabavnu emisiju na K1 TV, sve su kompleksne i nije ih lako staviti u neku "kutiju"”.
Šta biste u najskorije vreme promenili ili unapredili?
Gde je sada TV K1 na lestvici javnog informisanja?
- Teško je odgovoriti na pitanje gde su mediji na lestvici javnog informisanja. K1 je pokazala svoju kredibilnost kroz izveštavanje o tragediji u OŠ "Vladislav Ribnikar". Nažalost, kada se dese velike tragedije ili nesreće, mediji pokažu iza čega stoje i koje su njihove vrednosti. Imali smo specijalni program dve nedelje u tom teškom periodu i mislim da smo tada, više nego ikada do sada, zaslužili visoko mesto na lestvici javnog informisanja. Ne samo zbog informacija koje smo davali, već zbog načina na koji smo obrađivali teme, sa poštovanjem prema gledaocima, građanima, a posebno prema onima koje je ta tragedija najviše pogodila. Nama je, sa našim kriterijumima, bilo jasno da je najvažnije odoleti senzacionalizmu i banalizaciji stvarnosti.
Suvlasnici tri sjajna TV kanala, Manja Grčić i Željko Joksimović dobro znaju da su odabrali teži, ali pravi put
22.03.2023
DisplayPored već dobro poznatih emisija koje publika s nestrpljenjem očekuje, gledaoce čeka i nekoliko iznenađenja
09.09.2023
DisplayKako gledate na naše medijsko nebo?
- Izazov je privući publiku u moru sadržaja koji se danas nudi na više od 200 kablovskih kanala. Ipak, uverena sam da postoji prostor za sve, jer u digitalnom svetu nema ograničenja u broju kanala. Kvalitetan sadržaj uvek pronađe put do publike. To pokazuju rejtinzi, brojke iz naše aplikacije Teleboks i broj sabskrajbera naših YouTube kanala.
Ne možete da pravite poželjan sadržaj, a da svoje lične favorite, afinitete i svetonazore - ostavite po strani. U svakoj televiziji u kojoj sam učestvovala, imala sam odgovornost da se to što se emituje nikada ne kosi sa onim "ko sam i šta sam ja". Sadržaj koji proizvodimo je društveno odgovoran, iako je u najvećem delu zabavan. Želimo da "guramo" društvo u dobrom pravcu, unapred i da afirmišemo prave vrednosti.
Željko i Jovana Joksimović i ja imamo veoma sličan sistem vrednosti iza kojeg stojimo i zato su K1, TV Doktor i TV Kazbuka naš ponos.
Kad ste bili na najvećem iskušenju?
Kao i u poslednje dve godine, produkcija je na letnjoj pauzi, tokom koje se radi na pripremi jesenje sezone, saopštila je Minacord Media
23.07.2023
ČuvarkućaLordan je već snimio ovaj film, on ga ima u svojoj glavi.... kaže glumac Irfan Mensur koji ima značajnu ulogu u projektu
05.08.2023
Film/SerijaNa Ušću su trčale Biljana Radeka, Marija Petrović i Natalija Milosavljević
10.09.2023
BeogradOvo je prvi put da bilo koja agencija u Srbiji ima potpisan ugovor sa novinskom agencijom iz ovog dela sveta
12.06.2023
SrbijaVremenska prognoza za 1. novembar obećava toplo i lepo vreme, a pogledajte i šta nas čeka narednih dana.
pre 36 minuta
Vesti
Ostavite komentar
Mladen Marković
Grčićka gospođetina