MINISTARKA LAZAREVIĆ ZATEČENA CENAMA U OVOM MARKETU: "Srbija treba da ima svoje Lidlove" (VIDEO)
podeli vest:
Ministarka unutrašnje i spoljne trgovine Jagoda Lazarević izjavila je danas da svakodnevno prati kretanje cena u trgovinskim lancima koje su od pre četiri dana i javno dostupne svim građanima i naglasila da je "Leon" primer uspešnog domaćeg trgovinskog lanca.
- Drago mi je što sam danas u Nišu, a želja mi je bila i da obiđem jedan uspešan domaći trgovinski lanac koji je i pre donošenja Uredbe bio poznat po politici niskih cena, rasta prometa i širenja svoje prodajne mreže - izjavila je ona nakon obilaska trgovinskog lanca "Leon" tokom kojeg je razgovarala sa vlasnikom i rukovodstvom, ali i kupcima koji su se zatekli u diskontu tokom posete.
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
FOTO TANJUG/ MINISTARSTVO UNUTRAŠNJE I SPOLJNE TRGOVINE/ nr
Pogledaj galeriju
Lazarević je navela da trgovinski lanac "Leon" ima odličan asortiman, dobre cene, kombinaciju brendova i privatne trgovačke marke, što kako je naglasila potrošačima daje mogućnost da biraju.
- Ono što bih posebno istakla je značajna razlika u ceni između privatne trgovačke marke, koja treba da bude povoljnija u odnosu na brend, a pored toga imaju i veliki broj proizvoda na akciji, u objektu se puno toga žuti - naglasila je ministarka.
Lazarević je dodala da je zato poseta Leonu lepo iskustvo koje je potvrdilo da postoje različiti modeli poslovanja trgovinskih lanaca.
- Ovo što sam ovde videla je primer uspešnog poslovanja. Naravno da trgovci treba da profitiraju, ali treba ići i na povećanje prometa i dobar imidž koji ovde u Leonu imaju, zbog čega im se kupci i vraćaju, a dobijaju i nove, i istovremeno šire mrežu svojih objekata u Srbiji - kazala je ona.
Kako je naglasila, to je nešto što država treba da prepozna i pošalje poruku i nekim novima da budu hrabri i započnu sličan koncept kako bismo imali naše "Lidlove" koji bi radili uspešno i uzimali sve veći udeo na tržištu.
- To je najbolji način da se napravi i zdrava konkurencija, ali i postigne ono ključno, a to je da naši građani imaju mogućnost da kupuju po najpovoljnijim cenama a da pritom dobiju kvalitet i sve ono što im treba u asortimanu - istakla je Lazarević.
Ona je ukazala i da ovaj domaći trgovinski lanac ima značajan broj proizvoda na akcijskom sniženju, što nije bio slučaj u drugim trgovačkim lancima od kako je Uredba stupila na snagu.
- Građani su od početka primene Uredbe kritikovali činjenicu da su akcije trgovinskih lanaca značajno redukovane, odnosno da ih ima manje, a ovde vidimo proizvode koji imaju trajno niske cene, kao i obilje onih na akcijskim sniženjima. Pritom, u momentu kada nam se bliže praznici, asortiman je prilagođen sezonskim proizvodima koji su i te kako važni - rekla je ministarka.
Lazarević je kako se navodi u saopštenju Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine kazala i da je primetila da su cene, čak i onim proizvodima koji nisu obuhvaćeni uredbom, poput alkohola, zaista dobre.
- Možda ovo zvuči kao reklama, ali trgovinski lanac 'Leon', to zaslužuje da čuje, kao i drugi trgovci i dobavljači - rekla je ministarka.
Navela je da je sa vlasnikom i menadžmentom ovog trgovinskog lanca razgovarala i o činjenici da značajan broj srpskih kompanija radi za njih, u proizvodnji njihove trgovačke marke, što je, kako ističe, novi posao za naše kompanije i mogućnost sa srpsku prehrambenu industriju.
- Moramo još više da se oslonimo na domaće resurse i po pitanju proizvodnje i po pitanju trgovine. Naravno, investitori iz inostranstva su više nego dobrodošli, ali o svim segmentima srpskih kompanija moramo da brinemo u narednom periodu - zaključila je Lazarević.
BONUS VIDEO:
Ostavite komentar