Ekonomija > Čuvarkuća

"MRŠ! TI BI DA SE... A NEĆEŠ DA TI UĐE" Skandal u Srbiji! Htela da kupi proizvod - usledio šok odgovor (FOTO)

Iskustva u online kupovini u Srbiji pokazuju sa kojim izazovima se susreću prilikom poručivanja proizvoda preko interneta.

Autor: Ana Avramović

06/12/2025 > 09:46

podeli vest:

"MRŠ! TI BI DA SE... A NEĆEŠ DA TI UĐE" Skandal u Srbiji! Htela da kupi proizvod - usledio šok odgovor (FOTO)
Foto: Shutterstock


Na Instagram stranici objavljena je prepiska koja je izazvala burne reakcije korisnika društvenih mreža. Naime, jedna žena zatražila je pojašnjenje u vezi sa modelom proizvoda koji je želela da kupi, ali je od strane online prodavnice dobila šokantne uvrede i potpuno neprofesionalan odnos.

Pristojno je pitala da li je proizvod koji prodavnica nudi isti kao model sa fotografije. Prodavac je odgovorio da je „taj model skuplji“ i da je to „već napisano“. Nakon što se zahvalila na informacijama i poručila da neće naručiti proizvod, usledio je šokantan odgovor prodavnice:

- Mrš! Ti bi da se je**š al nećeš da ti uđe!

 

 

Ovo skandalozno dopisivanje između jedne online prodavnice i kupca podelila je Instagram stranica Zaštitnik potrošača, koja redovno iznosi primere loše prakse u online kupovini.

Šta raditi u ovakvim situacijama?

Stručnjaci za zaštitu potrošača poručuju da se ovakvo ponašanje smatra teškim kršenjem Zakona o zaštiti potrošača, jer prodavac mora da obezbedi:

  • tačne informacije o robi,
  • pristojnu i jasnu komunikaciju,
  • poštovanje osnovnih potrošačkih prava.

Slučajevi ovakvog vređanja kupaca mogu se prijaviti: tržišnoj inspekciji, udruženjima za zaštitu potrošača, kao i platformi na kojoj se trgovac oglašava (ukoliko postoji).

Sve češće žalbe kupaca pri online kupovini 

Ovaj primer nije usamljen — broj prijava zbog neprofesionalnog ponašanja i obmanjivanja u online prodaji u Srbiji raste. Najčešće pritužbe uključuju: pogrešno prikazane proizvode, neispravnu robu, nepružanje fiskalnih računa, nepoštovanje prava na povraćaj robe, komunikaciju koja prelazi granice pristojnosti.

Objave poput ove služe kao upozorenje kupcima, ali i kao podsetnik prodavcima da su zakonski obavezni da poštuju potrošače i poslovnu etiku.

Ovaj slučaj još jednom pokazuje koliko je važno biti oprezan pri kupovini preko interneta, posebno na neregistrovanim i neproverenim stranicama. Kupci imaju pravo na ljubaznu, jasnu i profesionalnu komunikaciju — sve drugo je neprihvatljivo i kažnjivo.

BONUS VIDEO

Ostavite komentar