Ekonomija > Čuvarkuća

"DOBILA SAM NOŠENE, IZGREBANE I RASPARENE CIPELE" Šok iskustvo čitateljke K1info pri online kupovini u Obući Metro! (FOTO)

Autor: Ana Avramović

21/11/2025 > 10:45

podeli vest:

"DOBILA SAM NOŠENE, IZGREBANE I RASPARENE CIPELE" Šok iskustvo čitateljke K1info pri online kupovini u Obući Metro! (FOTO)
Foto: K1info



Poručivanje obuće preko interneta postalo je svakodnevica, ali ponekad kupci prođu kroz situacije koje prevazilaze običnu grešku u isporuci. 

Jedna čitateljka poslala nam je svoje iskustvo sa online kupovinom preko sajta Metro obuća. Kako kaže, kupovina koja je trebalo da bude jednostavna pretvorila se u više pogrešnih pošiljki, neprijatnu komunikaciju sa korisničkom podrškom i rezultiralo dobijanjem oštećenih stvari.

Prvo raspar brojeva, potom još veća neprijatnost

Sve je počelo krajem oktobra, kada je naručila obuću preko zvaničnog sajta, uredno platila online i očekivala standardnu isporuku. Međutim, u paketu ju je dočekalo neprijatno iznenađenje.

- Naručila sam cipele krajem oktobra, broj 36, i unapred sam ih platila. Čekala sam isporuku kao i obično, a onda u paketu zatekla nešto neočekivano: jednu cipelu broj 36 i jednu 39 - rekla je čitateljka za K1info, navodeći da je isprva pomislila da nije velika stvar, jer se takve stvari, nažalost, dešavaju.

Kaže nam da je odmah kontaktirala kol-centar, ali da komunikacija nije bila prijatna. Potom su poslali kurira i cipele su vraćene uz dogovor oko zamene. Ipak, to je bio tek početak problema.

"Cipele bez etikete, nošene i prljave"

Prema njenim rečima, prošlo je više od dve nedelje pre nego što je dobila novi paket. Kada ga je otvorila, usledio je još jedan šok:

- Ponovo je stigao različit par – jedna cipela 36, druga 37. I to nije najgore. Cipele su bile vidno nošene, izgrebane sa više strana i prljave. Čak nisu imale ni etiketu. Nisam mogla da verujem da butik tako nešto pošalje kao ‘novo’ - rekla je za K1info uz priložene fotografije.

- Pitala sam u čemu je problem i kako je moguće da pošalju ovako nešto. Rekli su mi: ‘Zašto ne odete u Beograd da ih kupite, kada ih nema u vašem gradu?’ Ostala sam bez reči, a oni su "izašli u susret" rekavši da mi neće biti dodatno naplaćeno, jer vraćam robu.

Čitateljka dodaje da je još uvek u procesu čekanja da se novac vrati, s obzirom na to da je roba vraćena i da zamena nije odrađena uspešno ni iz drugog puta.

- Ne želim nikome da se ponovi ovo. Zato delim priču, da ljudi znaju sa čim mogu da se suoče pri online kupovini čak i od oficijalnih sajtova, i da budu oprezni - zaključila je za K1info. 


BONUS VIDEO

Ostavite komentar