"DOBILA SAM NOŠENE, IZGREBANE I RASPARENE CIPELE" Šok iskustvo čitateljke K1info pri online kupovini u Obući Metro! (FOTO)
Ekonomija
podeli vest:
Poručivanje obuće preko interneta postalo je svakodnevica, ali ponekad kupci prođu kroz situacije koje prevazilaze običnu grešku u isporuci.
Jedna čitateljka poslala nam je svoje iskustvo sa online kupovinom preko sajta Metro obuća. Kako kaže, kupovina koja je trebalo da bude jednostavna pretvorila se u više pogrešnih pošiljki, neprijatnu komunikaciju sa korisničkom podrškom i rezultiralo dobijanjem oštećenih stvari.
Sve je počelo krajem oktobra, kada je naručila obuću preko zvaničnog sajta, uredno platila online i očekivala standardnu isporuku. Međutim, u paketu ju je dočekalo neprijatno iznenađenje.
- Naručila sam cipele krajem oktobra, broj 36, i unapred sam ih platila. Čekala sam isporuku kao i obično, a onda u paketu zatekla nešto neočekivano: jednu cipelu broj 36 i jednu 39 - rekla je čitateljka za K1info, navodeći da je isprva pomislila da nije velika stvar, jer se takve stvari, nažalost, dešavaju.
Kaže nam da je odmah kontaktirala kol-centar, ali da komunikacija nije bila prijatna. Potom su poslali kurira i cipele su vraćene uz dogovor oko zamene. Ipak, to je bio tek početak problema.
Prema njenim rečima, prošlo je više od dve nedelje pre nego što je dobila novi paket. Kada ga je otvorila, usledio je još jedan šok:
- Ponovo je stigao različit par – jedna cipela 36, druga 37. I to nije najgore. Cipele su bile vidno nošene, izgrebane sa više strana i prljave. Čak nisu imale ni etiketu. Nisam mogla da verujem da butik tako nešto pošalje kao ‘novo’ - rekla je za K1info uz priložene fotografije.
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
K1info
Pogledaj galeriju
- Pitala sam u čemu je problem i kako je moguće da pošalju ovako nešto. Rekli su mi: ‘Zašto ne odete u Beograd da ih kupite, kada ih nema u vašem gradu?’ Ostala sam bez reči, a oni su "izašli u susret" rekavši da mi neće biti dodatno naplaćeno, jer vraćam robu.
Čitateljka dodaje da je još uvek u procesu čekanja da se novac vrati, s obzirom na to da je roba vraćena i da zamena nije odrađena uspešno ni iz drugog puta.
- Ne želim nikome da se ponovi ovo. Zato delim priču, da ljudi znaju sa čim mogu da se suoče pri online kupovini čak i od oficijalnih sajtova, i da budu oprezni - zaključila je za K1info.
BONUS VIDEO
Ovde kupuje i gospoda
18.11.2025
Čuvarkuća
Ostavite komentar