Ekonomija > Biznis

OVDE MOGU DA SE JAVE PUTNICI KOJE JE OŠTETILA AGENCIJA MITOS Detaljno uputstvo šta bi sve trebalo da urade

Izvor: K1info/Tanjug

18/08/2025 > 17:08

podeli vest:

OVDE MOGU DA SE JAVE PUTNICI KOJE JE OŠTETILA AGENCIJA MITOS Detaljno uputstvo šta bi sve trebalo da urade
Foto: Pexels.com


Turistička inspekcija je sprovela vanredan inspekcijski nadzor sa ciljem utvrđivanja insolventnosti agencije Mitos iz Beograda što je utvrđeno zapisnicima od 8. jula i 11. avgusta, nakon čega su zapisnici dostavljeni osiguravajućem društvu Globos osiguranje, čiju garanciju putovanja ovaj organizator poseduje, objavilo je danas Ministarstvo omladine i turizma.

Ministarstvo je u saopštenju navelo da bi oštećeni putnici koji se do sada nisu obraćali osiguravajućem društvu, trebalo da putem i-mejla komunikacije@globos.rs, prijave svoja potraživanja na ime ugovorenih a nerealizovanih turističkih putovanja čiji je organizator Mitos.

Putnici bi trebalo da dostave ime i prezime nosioca ugovora odnosno ugovarača polise, ime i prezime, JMBG, broj tekućeg računa, kontakt telefon, ime i prezime ostalih putnika na ugovoru, skeniran potpisan ugovor o putovanju, dokaz o uplati celog ili dela aranžmana, prepisku sa agencijom ukoliko je postojala kao i prepisku sa predstavnicima smeštajnog objekta iz koje se vidi da usluga nije mogla da bude izvršena.

Rok za prijavu potraživanja je 15 dana, odnosno najkasnije do 2. septembra.

Iz ministarstva navode i da je potrebno da putnici koji su se obratili osiguranju, a nisu dostavili svu potrebnu dokumentaciju, to urade najkasnije do 2. septembra.

Bonus video:

Ostavite komentar