Lifestyle > Mozaik

Sudopera je CARSTVO PRLJAVŠTINE I BAKTERIJA: Snimak mikrobiologa koji TO DOKAZUJE videlo je 33 miliona ljudi

Tim Kol voli da edukuje ljude o čistoći i prljavštini koja nas okružuje

Izvor: K1info/novosti.rs

29/01/2023 > 11:11

Foto: Pixabay.com

Svi znaju koliko je teško kuhinju održavati čistom, naročito sudoperu. Zaostala hrana, masnoća koju je teško isprati zadržava se te se na taj način skupljaju se bakterije štetne po zdravlje čoveka. Ponekad nismo ni svesni koliko bakterija ima u domaćinstvu, jer i pored truda i čišćenja one su ipak tu.

To je pokazao i mikrobiolog Tim Kol (32) iz Amerike. On je sproveo eksperiment koji je pokazao na svojoj sudoperi. I posle temeljnog pranja, brojne bakterije su ostale na njoj.

@whatmightgrow Replying to @ms.kb405 Here’s a sink clean using isopropyl alcohol (70%) Enjoy! #bacteria #whatmightgrow #timelapse #microbiology #isopropylalcohol70 ♬ original sound - What Might Grow

Tim je na svom TikTok profilu objavio rezultate testiranja svoje sudopere na bakterije pre nego što ju je očistio vrelom vodom i sapunom, kao i posle toga. Želeo je da vidi koliko će bakterija uspeti da ukloni.

Čak i posle ribanja, test je pokazao prisustvo čak 45 000 originalnih uzoraka bakterija. Video je pogledan preko 33,4 miliona puta, a šokirani gledaoci samo su nizali komentare.

Tim voli da edukuje ljude o tome koliko predmeti oko nas mogu biti prljavi.

- Objavljujem ovakav sadržaj jer me uvek zanimalo šta raste oko mene i želeo sam to da vidim. Najčistija stvar koju sam testirao, a koja me iznenadila, bile su benzinske pumpe, tačnije creva za točenje - rekao je on.

@whatmightgrow Yes! Bacteria is not bad for you. Only bad bacteria are bad. The rest of the bacteria is either good or doesn’t affect you. #greenscreen #science #explained #science #bacteria ♬ Storytelling - Adriel

- Mislio sam da će biti pune bakterija zbog količine korišćenja, ali iznenadio sam se kad sam video da ih tamo ima vrlo malo. Pretpostavljam da je to je zbog toga što su plinske pare antimikrobne - rekao je Tim u svom videu.