Lifestyle > Hi-Tech

Veštačka inteligencija ima svojih prednosti i omogućava PERSONALIZACIJU ponude

Studio za kampanju omogućava da se pošalje personalizovana komunikacija, kaže Trajkov

Izvor: K1info

24/11/2023 > 19:00

podeli vest:

Veštačka inteligencija ima svojih prednosti i omogućava PERSONALIZACIJU ponude
Foto: Pixabay.com


Veštačka inteligencija kompanijama omogućava personalizaciju ponude i komunikacije sa svojim kupcima, izjavio je inženjer mašinskog učenja u kompaniji "Things Solver" Nikola Trajkov na konferenciji Data Science u Beogradu.

- Na primer, kad biste dobili e-letak ili neke kupone sa proizvodima koji vas zaista zanimaju, vrlo verovatno je da ćete ih otvoriti pre nego kad biste dobili neku generičku ponudu koja se šalje svima, što je danas uobičajeno. Kroz alate veštačke inteligencije (Al) možemo da izaberemo koji je najbolji kanal kako bismo postavili tu komunikaciju na ono mesto gde znamo da će je potencijalni kupac najverovatnije otvoriti i pogledati - rekao je Trajkov, koji je ovom prilikom prezentovao na temu "Moć personalizovanog iskustva na osnovu AI inovacija".

Na pitanje kako kompanija "Things Solver", koja je deo ASEE grupe, integriše veštačku inteligenciju u svoje proizvode, Trajkov se osvrnuo na softver "Solver Al Suite" - modularnu platformu koja integriše AI, podatke i razne druge alate, koji su korisni kompanijima.

- "Solver Al Suite" se sastoji iz tri dela, takozvanih studija: studio za segmentaciju, studio za kampanje, kao i tačpoint studio. Studio za segmentaciju predstavlja sveobuhvatan paket za upravljanje korisničkim iskustvom, gde možete da napravite svoje target grupe i da pronađete svoje ciljne kupce. Zapravo, i da vidite razne metrike za te grupe - objašnjava Trajkov.

Studio za kampanju omogućava da se pošalje personalizovana komunikacija, dok tačpoint studio omogućava da se personalizovani sadržaj ponudi na digitalnim kanalima.

- Studio kampanje pokreće A/B testiranje kroz različite kanale kao što su Viber, SMS i e-mail, a tačpoint studio omogućava da personalizujete svoje web i mobilne aplikacije. Rad ovih studija je podržan ML modelima za segmentaciju, životnu vrednost kupaca, odliv, kao i desetak različitih mehanizama za preporuku - rekao je Trajkov.

On naglašava da je glavni cilj "Solver Al Suite" - "demokratizacija podataka", odnosno da se biznisima da mogućnost da koriste i izvuku vrednost iz podataka kompanije, a da pritom ne moraju da budu Al i data eksperti.

Ostavite komentar