FunBox > Deus ex machina

Crvena, PLAVA, BELA, SIVA: Kaži mi koje su ti BOJE KOLA da ti kažem ko si

Crna boja predstavlja luksuz, a trećina svih luksuznih automobila je srebrno - siva...

Izvor: K1info

29/10/2023 > 13:05

podeli vest:

Crvena, PLAVA, BELA, SIVA: Kaži mi koje su ti BOJE KOLA da ti kažem ko si
Foto: Pexels.com


Psiholozi tvrde da izbor marke automobila potpuno otkriva karakter, a potvrđeno je i da nam boja vozila može reći nešto više o vlasniku.

Najnovija istraživanja su pokazala da je najpopularnija auto boja bela i da 36 odsto automobila na svetu poseduje upravo ovu boju. Na drugom mestu nalazi se crna sa 16 odsto, siva sa 13 odsto i srebrna sa 10 odsto.

Kao što možete sami zaključiti boje poput zelene, crvene,plave i sličnih, zauzimaju mali procenat, ali ipak boja automobila može reći nešto više o vlasniku.

Bela boja

Automobil bele boje odaje utisak da  volite da se pokazujete drugima kao mlada, sveža i moderna osoba. Bela je postala boja luksuza i kvaliteta.

Ona zapravo sugeriše koliko imate ukusa i elegancije, poštenja i čistoće.  Naravno, osim emotivne, beli automobili imaju i praktičnu stranu.

Bela boja odbija sunce pa, za razliku od crnih automobila, temperatura u unutrašnjosti nikada ne prelazi 200 stepeni Celzijusa.

Crna

Crna je boja koja predstavlja luksuz. Prema istraživanjima crnu boju su koristili najluksuzniji automobili na svetu. Iako većina misli da je crna“obična” boja, ona odaje osećaj sofisticiranosti i diplomacije.

Crni automobili se vezuju za osobe koji žele da istaknu svoju dominaciju, poput kralja, princa, vođe. Muškarci odabirom crne boje za njihov automobil žele da pokažu svetu kako oni imaju kontrolu nad svojim životom, koliko su važni i otmeni. 

Srebrna/siva

Da li znate koja boja automobila se smatra najluksuznijom? U pitanju je upravo srebrno-siva. To je boja koja se smatra bezvremenskom, profinjenom, elegantnom i ne previše nametljivom.

Foto: wikipedia.org

 

Trećina svih luksuznih automobila je srebrno siva, ili poznatija kao metalik boja. Boja inovacije, tehnike, metala, čelika, hladnoće, sigurnosti, tehnologije i naravno stila. Siva boja automobila vas predstavlja kao osobu koja ima stil, koja zna gde joj je mesto i koja ćeli da pokaže svoj status svima u okolini.

Crvena

Vatreni i emotivni tipovi obično za svoje automobile biraju crvenu boju. Crvena boja predstavlja akciju, muškost i snagu. Za crveni auto se često vezuju pravi muškarci, frajeri, sportisti, emotivci.

Crvene automobile obično voze advokati i finansijski stručnjaci. Dok muškarci crvenu boju smatraju za onu koja ih predstavlja kao emotivca i frajera, devojke ovu boju vezuju za akciju, zabavu i provod.

Foto: ATA Images

 

A da li znate koga još jako privlači crvena boja? Policiju. To govori podatak da se crveni automobili najčešće zaustavljaju i presreću.

Narandžasta

Ovom veselom bojom svima poručujete kako vas nije briga za tuđe mišljenje. Narandžastim automobilom privući ćete pažnju i istaći dizajn automobila. Dakle ukoliko želite da budete buntovnik koji privlači pažnju odlučite se za narandžasti automobil.

Plava

Plavu boju biraju osobe koje su zabavne, praktične i srećne. Od svetlo plave do tamno plave, sve nijanse podrazumevaju iskrenost, sigurnost i vedrinu, kao i pravu porodičnu idilu.

Plavi automobili nisu bili uopšte popularni već su bili više vezivani za brendove poput Subarua, Mini Coopera i Dodge Vipera.

Foto: Tanjug/AP Photo/Virginia Mayo

 

Ali, istraživanja pokazuju da ljudi sve manje za boju svoj automobila biraju srebrnu, belu i crnu već su crvena, plava i zelena sve češće viđane boje na putevima.

Smeđa i bež

Smeđa je sigurna i solidarna boja poput zemlje i planine, smeđa boja odiše tišinom, mudrošću i stabilnošću. Ljubav prema smeđoj ili bež boji o vlasniku odaje privrženost tradiciji i starinama.

Oni nikada ne bi menjali boju svoj automobila, zadovoljni su sa starim stvarima. Vlasnici ovih automobila se ne obaziru na mišljenja okoline i kako ih njihov automobil predstavlja drugima, oni vole svog mezimca i voziće ga do raspadanja.

Žuta / zlatna

Ukoliko ste vlasnik žutog automobila verovatno ste uvek dobro raspoloženi, što bi se reklo “nasmejani od jutra do sutra”. Žuta boja je boja veselja i pozitivnog stava. Žuta boja najviše privlači omladinu i decu, baš zbog toga što asocira na sreću, zabavu i pozitivu.

Zelena

Zadnjih desetak godina, zelena boja se vezuju za prirodu i sve što ima veze sa njom. Ukoliko ste zaljubljenik u prirodu, provodite dosta vremena na otvorenom, na planini, jezeru, odmoru, zelena boja automobila je pun pogodak za vas.

Foto: Freepik.com

 

Svetlo zelene nijanse predstavljaju duhovitost, ljubav prema prirodi, sigurnost i iskrenost.

Takođe, zelenu boju kompanije često koriste za predstavljanje automobila koji nisu štetni po okolinu, da reč je o automobilima sa elektro pogonom.

Izbor automobila pokazuje karakter

Psiholozi tvrde da izbor automobila potpuno otkriva muški karakter. 

Istraživači kažu da Ferrari, Porsche, Jaguare, voze “alfa - mužjaci”.

Skupocene automobile kupuju dobro situirani ljudi, koji hoće da pokažu svoju moć. Oni poručuju da su uspešni, da su lideri. 

Vozače BMW-a u svetu bije glas da su hedonisti. Svetski stručnjaci za psihu kažu i da su za volanom Audi harizmatični muškarci koji damama lako slamaju srca...

Mercedes-Benz vole ljudi koji su smireni, koji uživaju i u luksuzu, ali i bezbednost. Većinom su to sredovečni ljudi, koji znaju šta hoće i koji cene kvalitet i prave vrednosti. 

Jaguar vole muškarci koji znaju da uživaju u lepoti i koji su skloni da ga kupe čak i na kredit. 

Za Volvo tvrde da ga voze ljudi pomalo teške, preke naravi, proračunati likovi, koji vole da imaju i imidž porodičnih ljudi. Vole svoj automobil poput člana porodice i zato im svaki kvar teško pada.

Vozači koji voze Porsche su, tvrde stručnjaci, fizički hiperaktivni, njihov auto "liči" na njih.

Citroen voze umetnici, Saab psihijatri, Opele i Fordove praktični, nenametljivi ljudi, koji vole život bez nekih naročitih turbulencija.

Nemački Volkswagen voze ljudi koji se ne mogu nikako svrstati pod jednu univerzalnu osobinu.

 

 

Ostavite komentar