Ekonomija

Masterkard kupuje SOFTVERSKU KOMPANIJU: Širi posao i osim izdavanja KREDITNIH KARTICA uvodi još jednu uslugu

I Masterkard i Visa pokušavaju da prošire poslovanje na tehnološke usluge

Autor: K1info.rs/Seebiz.eu/Milena Gačević

02/10/2024 > 09:41

podeli vest:

Masterkard kupuje SOFTVERSKU KOMPANIJU: Širi posao i osim izdavanja KREDITNIH KARTICA uvodi još jednu uslugu
Foto: Pixabay.com


Mastercard je saopštio da je odlučio da kupi Minna Technologies, ​​softversku kompaniju koja korisnicima olakšava upravljanje svojim pretplatama.

Ovaj potez dolazi u trenutku kada Mastercard i njegov glavni rival mreže plaćanja Visa ubrzano pokušavaju da se prošire izvan svog osnovnog poslovanja sa kreditnim i debitnim karticama na tehnološke usluge kao što su sajber-bezbednost, prevencija prevara i bankovna plaćanja, piše Seebiz.

Mastercard je odbio da otkrije finansijske detalje transakcije, koja je trenutno predmet regulatornog pregleda.

Platni gigant je rekao da će sporazum, zajedno sa drugim inicijativama na koje se obavezao u vezi sa pretplatama, omogućiti klijentima da pristupe svim svojim pretplatama u jednom prikazu – bilo u bankarskoj aplikaciji ili u centralnom „središtu“.

Minna Technologies, ​​sa sedištem u Geteborgu, u Švedskoj, razvija tehnologiju koja pomaže potrošačima da upravljaju pretplatama u okviru svojih bankarskih aplikacija i veb-lokacija, bez obzira na način plaćanja koji su koristili za svoje pretplate.

Kompanija je saopštila da danas sarađuje sa nekim od najvećih svetskih finansijskih institucija. Već smatra Mastercard ključnim partnerom, kao i svog konkurenta kompaniju Visa.

Ovi timovi i tehnologije će doprineti širem skupu alata koji pomažu "u upravljanju odnosima između trgovaca i potrošača i minimiziraju bilo kakve poremećaje u njihovom iskustvu“, rekao je Mastercard u postu na blogu.

Potrošači danas često imaju gomilu pretplata kojima upravljaju na više servisa kao što su Netflix, Amazon i Disney Plus. Imati više pretplata može otežati njihovo otkazivanje jer potrošači mogu na kraju izgubiti trag o tome koje pretplate plaćaju i kada.

Mastercard je primetio da ovo može imati negativan uticaj na trgovce jer potrošači koji ne mogu jednostavno da otkažu svoje pretplate na kraju pozivaju banke da zahtevaju blokadu plaćanja.

BONUS VIDEO: 

Ostavite komentar